M CLASS; BRABUS'TAN

Mercedes-Benz M Serisi için Brabus’un ürettiği modifiye kiti aracın dış görünümünü daha çekici hale getiriyor. Motorun güç artırımı için geliştirilen Brabus ECO PowerXtra D6S araçta güç artışı sağlarken EUR VI emisyon değerlerinden de ödün verdirmiyor.Yeni Mercedes-Benz M Serisi’ni modifiye etmek için işin uzmanı Brabus özel kitler geliştirdi. Bu kitler aracın dış görünümünden süspansiyona, performansından iç mekanına kadar her açıdan olumlu değişiklik sağladı. Brabus Mühendisleri
M Serisi’nin zarif ve çekici olan dış görünümde cüretkar davranıp daha sert ve sportif araç ortaya çıkarttılar.
M Serisi’nin ön kısmında tampon altı spoyler ve havalandırma için aparatlar kullanılmış. Aerodinamik açıdan etkili olan bu değişiklik ön kısımda görünüm farkı sunuyor. Yan kısımda ise bu kitin devamı olarak ön çamurluklarda kullanılan hava girişleri dikkat çekiyor. Brabus’un bir çok Mercedes modeline uyguladığı bu çamurluk havalandırmaları araca oldukça farklı bir hava katıyor. Ön tampon altı spoylerin devamı gibi duran Brabus logolu marşpiyeller araca farklı bir hava katıyor. Arka kısımda difizör ve tampon altı spoyler M Serisi’nin dış görünümünde son nokta oluyor. Motor özelliklerine göre egzoz çıkışlarında farklılıklar var. 4 yada 2 çıkışlı olarak son susturucu kitleri Brabus’un M Serisi paketinde sunuluyor.
Mercedes-Benz M Serisi için Brabus iç mekan ekipmanları da geliştirdi. Kapıları açtığınızda ilk olarak Brabus logolu çelik kapı eşikleri sizi karşılıyor. Mat alüminyum pedallar ve sol ayak dayama pedi Brabus’un M Serisi için yaptığı değişiklikleri alt tarafta yansıtmaya devam ediyor. Kapı pimlerinde de bir çok Brabus modelinde olduğu gibi markanın logosunu işlendiği görülüyor. Koltuklarda yine ince işçilikten nasibini alan alkantara ve deri karışımı döşeme tercih edilmiş. Kokpitte ve diğer bölümlerde müşterinin isteği doğrultusunda alüminyum, ahşap yada karbon kaplama kullanılıyor.
Jant olarak 18 ile 22 inç arasında değişen ebatlar bu araç için öneriliyor. Fotoğrafta gördüğünüz M Serisi’nde hafif alaşımlı Platinum Edition 22inçlik jantlar kullanılmış. 295/30 ZR 22 ebadında lastikler bu jant için tercih edilen ölçü. Brabus M Serisi için Continantal, Pirelli veya Yokohama markaları arasında müşterilerine öneride bulunuyor.
Blistein ile birlikte hazırlanan Brabus süspansiyon sistemi içindeki sportif helezon yayları ile aracı 30 mm yere yaklaştırıyor. Airmatic havalı süspansiyon sisitemi ile M Serisi 40 mm aracı aşağı indirip asfalt kullanımında sportif kullanım sunuyor. Aynı zamanda istendiğinde ise 30 mm aracı standardından yüksek hale getiriyor.
Fren sisteminde de yüksek performans ekipmanları kullanılmış. 405X34 mm hava kanalcıklı disk ve 6 pistonlu kaliperler ön tekerleklerde kullanılmış. Arkada is 380X28 mm büyüklüğünde ve 4 pistonlu kaliperler tercih edilmiş.
M Serisi Brabus tarafından modifiye edilirken moturunu çevreci özelliği etkilenmeyecek şekilde çalışılmış. ML 350 BlueTEC 4MATIC’in V6 turbo dizel motoru için Brabus mühendisleri ECO PowerXtra D6S performans kiti geliştirdi. Bu kit Euro VI olan emisyon değerlerini koruyarak araçta güç artışı sağlıyor. Sistem araçta Adbue kullanımında da sorun yaşatmıyor. ML 350 BlueTEC’in standardında 58 HP olan gücü ECO PowerXtra sayesinde 306 HP’ye yükseliyor. 620 Nm olan tork ise 690 Nm’ye yükseliyor. Torkun 1600-2400 d/d arasında üretiliyor olması ise performans kadar ekonomiye de katkıda bulunuyor.
Brabus Türkiye Mümessili F355, diğer tüm Brabus kitleri gibi M Serisi için hazırlanan bu kiti de Türkiye’ye getiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara