YENi BAŞKAN; METiN ÇEKER

 Türkiye Otomobil Sporları  Federasyonu TOSFED, yeni başkanını seçti. Metin Çeker ve Ercan Kazaz'ın katıldığı seçimi Metin Çeker 81 oyla kazandı..
4 Temmuz'da Ankara´da düzenlenen Türkiye Otomobil Sporları  Federasyonu Olağanüstü Genel Kurulu sonucunda Metin Çeker Federasyon başkanlığına seçildi.
123 delegenin hazır bulunmasıyla başlayan toplantıda Dr. Sinan Kılıç tarafından yapılan açılış konuşmasının ardından Divan Kurulu seçimine geçildi. Divan Kurulu sadece tek bir önergenin gelmesinin ardından yapılan açık
oylama ile belirlendi. Federasyon Başkanlığı için yapılan seçimde, toplam 150 delegenin 136'sı oy kullandı.
Bir oyun geçersiz sayıldığı seçimin sonucunda başkan adaylarından Metin Çeker 81, Ercan Kazaz 54 oy aldı. Bu sonuçla beraber Metin Çeker, TOSFED tarihinin dördüncü Federasyon Başkanı olarak seçildi. Metin Çeker´in Yönetim, Denetim ve Disiplin Kurullarının listesi şu şekilde:
TOSFED Yönetim Kurulu
Başkan:  Metin Çeker
Asil üyeler:Dr. Sinan Kılıç, Hürkal Özer, Ömer Erdem, Ömer Burç, Kemal Kurtagiç, Ahmet Ünlü, Ekrem Coşkun, Bünyamin Burak Aslan
Yedek Üyeler:Ali Adnan Moral, Uğur Başaran, Fatih Kılıç, Oktay Pöhrenk, Cem Yücetin, Cafer Kozluca, Sinan Yeğin, Bülent Cevdet Durdu
Denetim Kurulu Asil Üyeler:
Murat Eyyüpoğlu, Necip Bektaş
Denetim Kurulu Yedek Üyeler:
Mete Bayrakçı, Cenap Ergun

Disiplin Kurulu Asil Üyeler:
Av. Cumhur Kaynak, Oğuz Karahançer, Zafer Vatansever
Disiplin Kurulu Yedek Üyeler:
Av. Ekrem Ekmenci, Av. Murat Aygörmez, Av. Özer Yavuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara