33,5 milyon tekil ziyaretçi, 4 milyar sayfa görüntülemesi

Toplam 8 kategoride, 5 milyonu aşkın aktif ilanı ve on binlerce ürün çeşidiyle Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından sahibinden.com, IAB Gemius Türkiye’nin Mart ayı verilerine göre, 33,5milyon tekil ziyaretçi, 118,6 milyon ziyaret ve 4 milyar sayfa görüntülemesine ulaştı. Ulaştığı bu rakamlarla sahibinden.com, aylık olarak en yüksek performansı göstererek kendi rekorunu da geliştirmiş oldu.  

Bu sene kuruluşunun 15.yılını kutlayan ve IAB Türkiye’nin (Interactive Advertising Bureau)  Mart 2015 verilerine göre, sayfa gösterimi sıralamasında Google ve Facebook’tan sonra üçüncü sırada yer alansahibinden.com, Mart ayı verileriyle dünyanın en büyük Türkçe içerikli en büyük web sitesi olma özelliğini de korudu.
Aksoy Group bünyesinde, 2000 yılında kurulan sahibinden.com, yenilikçi ürün ve hizmet uygulamaları ile kendi iş alanındaki standartların belirleyicisi olmaya devam ediyor. IAB Gemuis Mart ayı verilerine göre, 33,5 milyon tekil ziyaretçinin, 118,6 milyon ziyaret ile 4 milyar sayfa görüntülediğisahibinden.com; 370 çalışanı 5 milyonu aşan aktif ilanı ve on binlerce ürün çeşidiyle Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından birisi olma özelliğini taşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara