Bosch Car Service’den Kurumsal Müşterilere Özel Avantajlı Çözümler

Dünyanın en büyük bağımsız servis organizasyonlarından biri olan Bosch Car Service, filo firmalarına uygun fiyatlı ve kaliteli hizmet garantisiyle çözüm ortaklığı sunuyor. Bosch Car Service’in Türkiye genelinde yaygın servis ağı sayesinde, filo araçlarının bakım-onarımı istenilen şehirde gerçekleşebiliyor. En önemlisi, Bosch Car Service’lerde yapılan bakımlarda araçların üretici garantisi bozulmuyor.*

 Bosch Car Service ile  filo firmaları arasında yapılan merkezi sözleşmelerde, hangi araca, hangi parçanın hangi işçilik bedeli ile sunulacağı önceden belirleniyor. Bu şekilde filo firmaları beklenmeyen giderler ya da ek maliyetlerle karşılaşmıyor. Bosch’un merkezi yönetimi sayesinde filoların yaşadığı birçok idari iş yükü de hafifletiliyor. Bu hizmet, filo firmalarını idari iş yükündenn kurtardığı için zamandan da tasarruf edilmesini sağlıyor.

Her marka araca bakım ve onarım hizmeti veren Bosch Car Service’lerde; filo firmaları Bosch tarafından eğitilmiş servis çalışanlarından kaliteli hizmet alabiliyor, araçlarında hangi parçaların kullanıldığını takip edebiliyorlar. Bosch Yetkili Satıcı bayi kanalının desteği ile Türkiye çapında Bosch ve diğer ihtiyaç duyulan tüm parçaların tedariki firmalar için hızlı bir şekilde sağlanabiliyor.

Bosch Car Service’ler, Bosch’un merkezi olarak anlaşmalı olduğu yaklaşık 35.000 filo aracına Türkiye genelinde hizmet veriyor. Bu büyük hizmet ağının parçası olmak ve Bosch Car Service’in kurumsal firmalara sunduğu avantajlı hizmetleri öğrenmek için www.boschservice.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

*2005/4 Motorlu Araçlar Tebliği’ne göre


Bosch Otomotiv Yedek Parça İş Birimi Hakkında:
Bosch Otomotiv Yedek Parça İş Birimi  (  ve onarım servislerine yedek parça sağlarken, her türlü arıza teşhis cihazı ve servis ekipmanlarını da sunmaktadır. Ürün yelpazesi içinde, orijinal ekipman kalitesinde, Bosch’un bünyesinde geliştirilmiş ve üretilmiş ürünler ile hizmetler yer almaktadır. Bosch Otomotiv Yedek Parça İş Birimi Bölümü, 140 ülkedeki 18.000'in üzerinde çalışan ve küresel lojistik ağıyla yaklaşık 650.000 farklı yedek parçanın müşterilerine hızlı ve zamanında ulaştırılmasını sağlamaktadır. "Otomotiv Servis Ekipman Çözümleri" operasyonlarında, yedek parça iş birimi malzemeleri test ve servis teknolojisi, teşhis yazılım, hizmet içi eğitim ve bilgi hizmetleri sunuyor. Yaklaşık 16.500 üyesi bulunan, dünyanın en büyük bağımsız araç onarım servis zincirine sahip ‘Bosch Service’ organizasyonu, bu bölümün sorumluluğundadır.

Detaylı bilgi için www.tr.bosch-automotive.com   adresi ziyaret edilebilir.

Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve hizmet  tedarikçisidir. Dünya genelinde 360 bini aşkın çalışanıyla 2014 yılında 49 milyar Euro'luk satış gerçekleştirmiştir. Bosch Grubu; Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Enerji ve Bina Teknolojileri ve Dayanıklı Tüketim Malları olmak üzere 4 ana sektörde faaliyet göstermektedir. Bosch Grubu, Robert Bosch GmbH ve 50’nin üzerinde ülkedeki 360’dan fazla bağlı bölgesel şirketinden oluşmaktadır. Satış ve servis ortakları da dâhil edildiğinde, Bosch yaklaşık 150 ülkede temsil edilmektedir. Bu dünya çapındaki gelişme; üretim ve satış ağı daha fazla büyüme için temel oluşturmaktadır. Bosch, 2014 yılında dünya çapında 4.600 patent başvurusunda bulunmuştur. Bosch Grubu etkileyici ürün ve hizmetler tasarlayarak, hem inovatif hem de faydalı çözümler sunarak yaşam kalitesini artırmayı amaçlamaktadır. Böylelikle, şirket dünyanın her yerinde ‘yaşam için teknoloji’  sunabilmektedir.

Daha fazla bilgiye internet üzerinden www.bosch.com.tr  adresinden erişilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder