O marka, hibrit iletişim çalışmalarıyla birinci oldu

Toyota, MediaCat dergisi tarafından 2006 yılından bu yana düzenlenen “MediaCatFelisÖdülleri”ninMedya - Otomotiv, Otomotiv Ürünleri ve Akaryakıt kategorisinde“Hybrid Sessiz Yayın” projesi ile birincilik ödülüne layık görüldü. 10’uncusu gerçekleştirilen yarışmadabirincilik getiren “Toyota Hybrid Sessiz Yayın” projesi,Universal McCann tarafından 2015 yılı içindeki hibrit iletişim çalışmalarının
bir parçası olarakhazırlandı.
Reklam endüstrisinde medya planlamanın önemini ve reklamın başarısındaki rolünü vurgulamak amacıyla, her sene uzman jüri tarafından değerlendirilen başarılı çalışmalar “Felis Ödülleri” kapsamında ödüllendiriliyor. 
Pazarlama iletişim alanında, en önemli ve prestijli ödüller arasında yer alan MediaCatFelis Ödüllerinde birinciliğe uzanan Toyota, 2015 yılını “hibrit yılı” olarak ilan etmiş ve hibrit bilincinin toplumda artması için çok yönlü çalışmalar yapmıştı.
*Hybrid SessizYayınProjesininvideosunuaşağıdakilinktenindirebilirsiniz: http://we.tl/6gf60Kb9jI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow by Email