Chelsea FC markasını taşıyan ilk Yokohama lastiği

Dünyanın lider otomobil üreticilerinin tercihi YOKOHAMA Lastikleri’nin, enerji verimliliğini ön planda tutarak ürettiği “BluEarth AE50” serisinin ünlü ingiliz futbol klübünün logosuyla üretilen Chelsea FC Özel Üretim lastikleri Türkiye’de bayilerde yerini aldı. Yokohama’nın, İngiltere Birinci Liginde oynayan, Chelsea FC klübünün ‘resmi forma sponsoru’ olmasının ardından piyasaya sürülen BluEarth AE-50’nin, ünlü klübün logosunu taşıyan özel üretim lastiği, takımın taraftarları ve futbolseverler için ideal bir seçenek olacak.

Yeni “BluEarth AE50”, asimetrik taban deseninin sağladığı düşük yuvarlanma direnci sayesinde ıslak zeminde çok iyi bir yol tutuşu sunarken, yakıt tüketiminde de verimlik sağlıyor. Sportif ve SUV tarzı binek otomobiller için üretilen BluEarth AE50’nin 195/65R15 ölçüsündeki Chelsea FC logolu özel üretim lastiğinin Türkiye satışlarına başlanıyor.

Chelsea FC markasını taşıyan ilk Yokohama lastiği yalnızca üstün güvenlik, performans ve verimlilik arayan sürücüler için değil, Chelsea FC'ye olan desteklerini göstermek isteyen futbolseverler için de düşünüldü.

“Bluearth AE50” serisi hem üstün yol tutuşu hem de yakıt tüketiminde verimlilik sunuyor

Sportif ve SUV tarzı binek otomobiller için üretilen yeni “BluEarth AE50” serisi asimetrik taban deseninin sağladığı düşük yuvarlanma direnci sayesinde hem yakıt tüketiminde cimri hem de ıslak yolda çok iyi bir yol tutuşu sunuyor.

Lastiğin SUV tarzı ağır araçlara uygun eşsiz profil yapısı, kontrol dengesinin yüksek seviyede kalmasına yardımcı oluyor. Olağanüstü sürüş özelliği sunan “BluEarth AE50” özel bileşeni ile fark yaratıyor. Yokohama; yakıt tasarrufu, ıslak zeminde yol tutuşu ve aşınma direnci arasındaki en iyi dengeyi elde etmek için çeşitli teknolojiler ve üretim yöntemleri kullanıyor.

Bu teknolojiler arasında yer alan çift silika ve portakal yağı kullanımı, ıslak zeminlerde yol tutuşunu artırıyor. “BluEarth AE50” lastiklerinde farklı özelliklere sahip yüksek kaliteli iki tip silika kullanılıyor. Bu teknoloji sayesinde hem mükemmel ıslak zemin kontrolü sağlanıyor hem de yakıt tasarrufu performansı elde etmek için bileşen oranı optimize ediliyor.

Yenilikçi “gürültü-kontrollü diş açıklığı” sayesinde sürekli sessiz bir sürüş sağlanıyor

Diş açıklığını çeşitliliğe kavuşturarak sesin dağıtılmasını sağlayan “BluEarth AE50” lastikleri, eşit olmayan aşınma durumunu azaltıyor ve lastiklerin diş aralıklarını daha küçük hale getirerek yol gürültüsü seviyesini düşürüyor. Yeni “BluEarth AE50” lastikleri aynı zamanda, diş aralığı sayısını 84’e çıkararak artırılmış bir sessizlik seviyesi sunuyor.

“BluEarth AE50” lastikleri, lastik sırtı kauçuğunun alt katmanında daha az ısı yaratan bir kauçuğa sahip. Bu da enerji kaybını bastırmaya ve konforu artırmaya yardımcı oluyor. Karkasın yukarı kaldırılması ise sağlamlık ve ağırlık tasarrufu sağlıyor. “BluEarth AE50” için üretilen özel profil ağır hizmet araçlarında ağır yükleri desteklerken denge sağlıyor ve dış araç gürültüsünü azaltıyor.


YOKOHAMA
1917 yılında Japonya’nın Tokyo kentinde kurulan YOKOHAMA Rubber Co. 20 bini aşkın çalışanı ile yüksek kalitedeki ürünlerini 100’ü aşkın ülkede satışa sunuyor. YOKOHAMA; binek otomobiller, kamyonet, kamyon ve otobüslerin yanı sıra madencilik, inşaat ekipmanları ve endüstriyel araçlar gibi farklı grupları kapsayan geniş bir ürün yelpazesine sahip. Yokohoma Lastik Şirketi, dünya çapında sekiz ülkede 14 lastik tesisinde 20.000 kişiye iş imkânı sağlıyor.

YOKOHAMA lastikleri Türkiye’de 1983 yılından bu yana Bayraktar Grubu tarafından ithal edilip bayileri vasıtasıyla Türkiye pazarına sunuluyor. Yüksek kalite ve polimer teknolojisindeki zengin deneyimleriyle dünya çapında tercih edilen lastik markası olan YOKOHAMA, FIA World Touring Car Championship (WTCC), Japanese GT and ALMS (American Le Mans Series) başta olmak üzere dünyaca ünlü yarışlara ve motor sporlarına verdiği resmi destek ile tanınıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder