Avrupa'da yeni bilgilendirme kampanyası: TyreAware / LastiğiniTanı

 Avrupa’daki lastik üreticileri dernekleri tarafından,  TyreAware/ Lastiğini TANI kampanyası başlatılmıştır. Bu proje satıcılar, yetkililer ve tüketiciler için lastik bakımı, depolama ve kullanım ömrü ile ilgili lastik konusundaki en iyi uygulamalar ve prosedürler hakkında farkındalık oluşturmayı amaçlamaktadır.
TyreAWARE / LastiğiniTANI kampanyası; Avrupa Lastik ve Kauçuk Üreticileri Derneği (ETRMA) ve üyelerinin işbirliği ile geliştirilmiştir. İlgili materyaller Türkçe dahil 14 Avrupa diline tercüme edilmiş olup, bu materyaller hazırlanan interaktif mikrosite (www.tyreaware.org) üzerinden ücretsiz olarak indirilebilir.
Mikrositeyi ziyaret edenler, şu anda İngilizce olarak mevcut TyreAWARE testine katılarak en iyi lastik bakımı hakkında bilgilerini test edebilirler.
TyreAWARE / LastiğiniTANI kampanyasının temel amacı tüketici anlayışını ve genel lastik bilincini artırmak olup kapsamlı materyaller, lastik depolama, satın alma, bakım ve kullanım ömrü ile ilgili bilgiler ve tavsiyeler içermektedir. Ayrıca, lastik değişimi için doğru zaman, doğru hava kontrolünün önemi ve kış lastiklerinin ne zaman takılacağını anlatan birtakım videolar bulunmaktadır.
ETRMA Genel Sekreteri Fazilet Çınaralp şu ifadeleri kullanmıştır: “Lastik, karmaşık ve yüksek teknolojiye sahip bir üründür ve aracı yola bağlayan tek unsurdur. Bu kampanya ile sağlanan bilgiler ve tavsiyeler takip edildiğinde lastikler daha emniyetli ve daha uzun ömürlü olacak, daha az yakıt tüketecek, daha az karbondioksit yayacak ve daha sessiz olacaktır.”

LASİD Genel Sekreteri Bahadır ÜNSAL ise kampanya hakkındaki görüşlerini şöyle ifade etti; "Birkaç yıldır derneğimize ait (www.lasid.com.tr) sitemizde değerli kullanıcılara lastik hakkında iletmeye çalıştığımız bilgiler, ETRMA tarafından farklı bir formatta bilgilendirici olarak düzenlenmiş, başarılı bir tanıtım faaliyetidir. Yararlı olacağını düşünüyoruz".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder