Yeni Toyota Coaster

Toyota'nın klasik haline gelen midibüsü Coaster, 24 yıldan sonra yenilendi.2017'ye yepyeni bir modelle giren Coaster; ilk kez 1963 yılında 25 kişilik ve Light Bus olarak yollara çıkmış.Toplamda 110 ülkede 550 binden fazla satılan araç; güvenli, ergonomik ve teknolojik özellikleriyle dikkat çekiyor.1969 da yenilenen Coaster, ikinci nesliyle 1993 yılında ortaya çıktı.
  
Yeni model, okul otobüsü versiyonuyla beraber 24, 25, 29, 3 yetişkin 39 çocuk, 3 yetişkin 49 ve 9 yolcu 1250 kg yük  taşıma kapasitesine sahip.4 litrelik 4NO4C-VJ tipi  Motor  manuel 5 vites veya 6 ileri otomatik vitesli seçeneklerle yürüyor.





Üstün vücut  rahatlığı ve  güvenlik ekipmanları
Coaster, çatı, yan ve kat çerçeve bölümlerini birleştiren halkalı bir gövde çerçevesi kullanır. Yüksek gerilimli çelik levhaların kullanılması, ECE 2 Yönetmeliği 66 3 (Rollover) küresel güvenlik performans standardına uygun katı bir gövdeye katkıda bulunur.
VSC, viraj alırken sürgülü hareketleri ve diğer hareketleri kontrol ederek güvenli sürüşü garantiliyor; Japonya'da ilk kez minibüs segmentinde kullanılıyor.




SRS hava yastığı, sürücü ve ön yolcu koltuklarına standart özellikler olarak takılır. Araç, emniyet kemeri gevşekliğini ve güvenli yolcuları anında dolduran ön gericiler kullanılarak acil durumlarda müşterilerimize yolcu güvenliği ve huzur sağlanması yanında zorlayıcı sınırlayıcıların kullanılmasını da azaltır; Yolcuların göğüs bölgelerine uygulanan kuvvet.


 


İşlev ve Otelcilik - geniş ve lüks bir kabin
Coaster, sürücünün sürüşe odaklanmasını sağlayan bir kokpite sahiptir: fonksiyon kapısı ve sürücü koltuğunun etrafındaki bölmelerin en uygun şekilde dağılımı, sürücülerin görüş alanlarını genişletmek için ön cam açıklıkları genişletildi. Kendi görüş hattını kaydırmak için sürücü.
Kabin alanı 60 mm yükseltildi ve pencereler yaklaşık 40 mm dışarıya doğru hareket ettirildi, böylece yolcuların dirseklerini dinlemesi için yeterli alan sağladı. Buna ek olarak yan camlar, 50 mm yüksekliğinde arttı ve bu da rahat ve açık bir yolcu alanı oluşturuyor.
Giriş ve çıkış kolaylığını artırmak için kapı önleri 65 mm uzatılmıştır.
Oda rafları, kabin dışına 140 mm taşındı ve yolcuların oturmasını ve ayakta kalmasını kolaylaştırmak için, oda rafları ile aracın tavan arasındaki mesafe 60 mm arttırıldı.
Yan camlarda UV ışın camının kullanılması daha konforlu bir iç alan yaratılmasına katkıda bulunuyor
EX modelindeki koltuk kılıfları, sentetik deri ile kumaşın çift dikişle birleştirilerek bir lüks duygusu yaratıyor. Koltuk minderi, oturduğunda konforu artırmak için düşük gerilimli poliüretan kullanıyor.




Oldukça iç mekan ve sağlam, konforlu bir sürüş
Köşeli gövde çerçevesi, motor kapağı düzenlemeleri, geliştirilmiş gövde conta yapıları ve ses izolasyon malzemelerinin optimal dağılımı sayesinde geliştirilmiş vücut sertliği, kabin sessizliğinin geliştirilmesine katkıda bulunuyor.
Süspansiyon, ön ve arka dengeleyicilerin yanı sıra optimize amortisör sönümleme kuvvetlerine sahiptir. Geliştirilmiş vücut sertliği ile birlikte, istikrarlı bir sürüş gerçekleştirilmesine yardımcı olur.
Modern ve cazip bir dış tasarım
Çatı, basit ama çekici bir şekilde modern bir tasarım gerçekleştirmek için pahlara sahiptir.
Vücudun kare silueti, kabin ferahlık derecesini vurgular.
Alt gövde tekerlek çevresini vurgularken, karakter çizgileri aracın üstünü ve alt bölümünü bölüyor ve kabin için güçlü bir destek sağlayan sağlam bir gövdeye sahip.
Coaster, bej-metalik ve beyaz olmak üzere altı dış renkte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara