Yağız Avcı, 2010 yılı Türkiye Rallisi'nin Şampiyonu oldu.
Yağız Avcı'nın 2010'daki başarıları.
2010 Türkiye Ralli Şampiyonu
2010 Türkiye Ralli Super2000 BirincisiWRC Rally of Turkey 2. Gün Ulusal Klasman Birincisi
WRC Rally of Turkey 3. Gün Ulusal Klasman Birincisi
Ford Otosan Kocaeli Rallisi Genel Klasman Birincisi
Via/Port İstanbul Rallisi Genel Klasman İkincisi
ERC Bosphorus Rally Genel Klasman İkincisi ve En İyi Türk Ekip
37.Hitit Rallisi Genel Klasman Birincisi
35.Yeşil Bursa Rallisi Genel Klasman Birincisi
Yağız Avcı'nın kullandığı otomobil;
Ford Fiesta S2000 ve özellikleri..
Yağız Avcı'nın 2010'daki başarıları.
2010 Türkiye Ralli Şampiyonu
2010 Türkiye Ralli Super2000 BirincisiWRC Rally of Turkey 2. Gün Ulusal Klasman Birincisi
WRC Rally of Turkey 3. Gün Ulusal Klasman Birincisi
Ford Otosan Kocaeli Rallisi Genel Klasman Birincisi
Via/Port İstanbul Rallisi Genel Klasman İkincisi
ERC Bosphorus Rally Genel Klasman İkincisi ve En İyi Türk Ekip
37.Hitit Rallisi Genel Klasman Birincisi
35.Yeşil Bursa Rallisi Genel Klasman Birincisi
Yağız Avcı'nın kullandığı otomobil;
Ford Fiesta S2000 ve özellikleri..
Ford Fiesta S2000,
1990’lı yıllarda Escort Cosworth ile başlayıp, daha sonra rekorlar kıran Focus RS WRC ve Fiesta ST’ye uzanan engin motorsporları tecrübesinin en son ürünü...
Ford’un Avrupa genelinde en çok satan modeli olan Yeni Fiesta’nın ödüllerle tescillenmiş sıradışı tasarımı ve yol dinamiklerinin, Ford’un motorsporları deneyimiyle birleşmesi Fiesta S2000’e dünya çapında büyük başarılar kazandırmaya devam ediyor.
Ford’un Avrupa genelinde en çok satan modeli olan Yeni Fiesta’nın ödüllerle tescillenmiş sıradışı tasarımı ve yol dinamiklerinin, Ford’un motorsporları deneyimiyle birleşmesi Fiesta S2000’e dünya çapında büyük başarılar kazandırmaya devam ediyor.
29 yaşındaki ünlü pilot Mikko Hirvonen Fiesta S2000 hakkında konuşuyor:
“Fiesta S2000 fantastik bir motor sesine ve dış tasarıma sahip. Yeni bir aracın gelişimine dahil olmak ve sonunda onu kullanmak büyük mutluluk. İtiraf etmeliyim ki ona bu kadar kısa sürede alışmak ve dilediğimce zorlayabilmek beni şaşırttı.
Fazla söylenecek birşey yok!”
: Ford 1998cc I4 Duratec S2000 engine.
Dört silindir, 16 valf.
Cosworth elektronik motor kontrol sistemi
Catalytic converter.
: 280 PS @ 8000 rpm
: 260 Nm @ 6500 rpm
: 4 Çeker. Xtrac 6ileri sıralı şanzıman
: Reiger ön arka yükseklik ve sertlik ayarlı süspansiyon
: Toprak (ön ve arka): Kaliperlerinde 4 pistona sahip 330mm soğutmalı Brembo toprak frenler
Asfalt (ön ): Kaliperlerinde 4 pistona sahip 355mm soğutmalı Brembo asfalt frenler
Asphalt (arka ): 4 pistona sahip 300mm soğutmalı Brembo asfalt frenler
Hidrolik elfreni.
: Tam sağ tam sol 1.5 tur hidrolik direksiyon sistemi
: Toprak: 7x15’’aluminyum
Asfalt: 8 x 18’’ magnezyum
: Uzunluk: 3958mm.
Genişlik: 1820mm.
Dingil mesafesi: 2489mm.
Ağırlık: 1200kg minimum
Dört silindir, 16 valf.
Cosworth elektronik motor kontrol sistemi
Catalytic converter.
: 280 PS @ 8000 rpm
: 260 Nm @ 6500 rpm
: 4 Çeker. Xtrac 6ileri sıralı şanzıman
: Reiger ön arka yükseklik ve sertlik ayarlı süspansiyon
: Toprak (ön ve arka): Kaliperlerinde 4 pistona sahip 330mm soğutmalı Brembo toprak frenler
Asfalt (ön ): Kaliperlerinde 4 pistona sahip 355mm soğutmalı Brembo asfalt frenler
Asphalt (arka ): 4 pistona sahip 300mm soğutmalı Brembo asfalt frenler
Hidrolik elfreni.
: Tam sağ tam sol 1.5 tur hidrolik direksiyon sistemi
: Toprak: 7x15’’aluminyum
Asfalt: 8 x 18’’ magnezyum
: Uzunluk: 3958mm.
Genişlik: 1820mm.
Dingil mesafesi: 2489mm.
Ağırlık: 1200kg minimum
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder