TÜRKİYE, OPEL, AVRUPA

1990'lı yıllarda İzmir'de otomobil imal eden Opel'in satışları 2010 yılında yükselişe geçti.
Özellikle, İnsignia ve Astra en ilgi çekici otomobillerdi.
Opel, 2010 yılında 41.572 adet araç sattı. Türkiye pazarında 20 yıllık geçmişinde ilk kez bir ayda 10 binin üzerinde satış gerçekleştiren Opel, Aralık ayının en çok binek otomobil satan 3. markası oldu. Bu başarı, Opel Türkiye’yi Avrupa’da Pazar payını en çok artıran ülke konumuna yükseltti.


  • Opel Türkiye, tarihinin en yüksek aylık satışını “10,045 adet” gerçekleştirerek aralık ayında en çok satan 3. binek otomobil markası oldu.




  • - 10,045 otomobili arka arkaya dizebilseydik 43 km’lik bir konvoy oluşacaktı
    - 10,045 otomobili taşımak için Torbalı’dan yola çıkan tır sayısı 1,256


  • 2010 yılında



  • - % 5.25 Toplam Pazar Payı
    - % 7.80 Binek Araç Payı


  • Aralık Ayı özelinde



  • - % 6.51 Toplam Pazar Payı
    - % 9.57 Binek Araç Payı


  • Opel, 2011 yılına ‘’hız kesmeden devam’’ diyor.




  • 1. 2011 yılına Rekabetçi fiyat stratejisine devam…
    2. Yoğun ve etkili iletişime devam…
    3. Hızlı reaksiyon vererek fırsatları olumlu sonuçlandırmaya devam…
    4. Yeni ürünlerle güçlenmeye devam…


  • 2011 yılında hedeflenen Pazar payları



  • - Binekte % 9,3 Pazar Payı,
    - Toplam Pazarda % 6,25 Pazar Payı

    2011 yılı pazar beklentisi

    − Pazarın 2010 yılına paralel bir seyir izleyerek 750 bin civarında sonuçlanacağını öngörüyoruz. −

    2011 yılı yenilikleri:

    − Insignia 2.0 CDTi 130 HP AT
    − Astra 1,4 140 HP AT (Benzinli)
    − Yeni Corsa (yeni teknolojik özellikler ve renk seçenekleri)
    − Daha ekonomik ve cevreci Euro 5 motorlar
    − Yeni Zafira
    − Yeni Combo

    Insignia 2.0 CDTi 130 HP Active Select

    - Kampanya Modeli
    - Sadece Edition Elegance paketi donanımı ile sunulacaktır.
    - Anahtar teslim satış fiyatı: 69.200 TL

    2010 yılı satış detayları;

    Corsa 

    – 2006 Ekim’den beri 35,000 adedin üzerinde Corsa satıldı.
    – HB gövde tipinde lansmanın yapıldığı 2006’dan beri en çok tercih edilen ilk 3 otomobilden biri
    – 2010’u segment 2.si olarak bitirdi ve 12,650 adet satıldı
    – Opel binek araç satışlarının % 32’sini oluşturuyor

    Astra Classic

    − Lansmanının yapıldığı 2004 yılından beri HB segmentinde en çok tercih edilen otomobil
    − 2004–2010 toplam 68.000 adet satış
    − 2010 yılında C–HB segmentinde %16 satış payı ile en çok satılan model
    − Opel’in toplam satışlarının %27’si
    − 2010 yılında toplam 11.167 adetlik satış performansı

    Yeni Astra

    – Yeni Astra ürün yelpazesi 1.4 140hp AT modelin katılımı ile tamamlanıyor.
    – Yeni modelin katılımı ile ;

  • % 32 penetrasyon



  • 1.12% binek pazar payı



  • – 5.500 adet toplam satış hedefleniyor
    – Hedef - Toplam binek pazarında %1.00 pazar payına ulaşarak segment ikinciliğini elde etmek.

    Insignia

    – Rekabetçi başlangıç fiyatı
    – 1.6lt 180 hp Edition Elegance Paketli başlangıç modeli fiyatı: 56.600 TL
    – 2.0lt CDTI 130 hp AT – Kampanya modeli
    – 1.6lt otomatik vites açığının, 2.0lt dizel modeli ile kapatılması
    – Anahtar teslim satış fiyatı: 69.200 TL
    – Aralık ayında toplam 258 adet satış 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Bu Blogda Ara