ARAÇ HIRSIZLIĞI

Zaman geçtikçe  yeni uygulamalar, araçlar çıkıyor piyasaya..
Hırsızlarda boş durmuyor yeniliklere adapte ediyorlar kendilerini.
Bir arkadaşımdan gelen bir elektronik postayı paylaşmak istiyorum sizlerle. Bankamatik ve kredi kartı hırsızlığı vardı, binbir numaralar yapılırken yine kartları alet ediyorlar ancak aracınızın içindekileri çalmak için.
Bu zamanda her an herşey le karşılaşabilirsiniz, dikkatli olmak lazım.
Bahsettiğim olay;

Sevgili Arkadaşlarım,

Belki ileride sizin de karşılaşabileceğiniz başımdan geçen bir olayı
sizlerle paylaşmak istiyorum. Geçen gün Çekmeköy Mimar Sinan caddesi
üzerindeki İşbankasında bulunan ATM'den para çekmek için ATM önüne park
ettim. Ben ATM den para çekerken 3 m. arkamda duran aracımın bagajından
çantam çalındı. Ve malesef bunu eve gittiğimde bagajda çantamı bulamayınca
fark edebildim.

Ben park ederken yolun karşısında bekleyen güneş gözlüklü bir kişi hemen
arabanın yanına daha sonra arkama ATM sırasına girecekmiş gibi
gelmişti.Benle beraber beklemeye başladı. Meğer ellerinde arabaların
otomatik kilitlerini etkisiz hale getiren cihazlar varmış. Siz arabadan
inmeden araç yanına gelip, siz indiğinizde kiltlediğinizi zannettiğiniz
aracı o etkisiz hale getiriyormuş. Ben ATM ye yöneldiğimde o da arabaya
doğru gitmiş. Önce ön kapıyı daha sonra bagajı açarak çantamı alıp gitmiş.

Tüm bunları civardaki dükkanların kameralarından  bir gün sonra izlemek çok
can sıkıcı bir şey.

Benimle beraber başka bir araba ( yarım saat farkla ) Adese marketin önünde
aynı şekilde; şöför arabadan inerken yanına yaklaşan biri tarafından sahibi
marketteyken soyulmuş.

Dün kamera kayıtları için olay yerinde epey oyalandım, bir olay daha aynı
şekilde gerçekleşti.

Hepimiz, eşlerirmiz, yakınlarımız bir şeklide bu yerlere sık sık gidiyoruz..
Sizlere haber vermek, bilgilendirmek istedim.

Aman aracınızı kiltledikten sonra 10 saniye daha başında bekleyip elle
kapınızın açılıp açılmadığını tekrar kontrol ediniz.

Selam ve saygılarımla,
---------------------------

Çok geçmiş olsun
Aynı olayı Ataşehir'de ATM'den para çekerken yaşamış biri olarak canınızın
ne kadar sıkıldığını tahmin edebiliyorum. Hırsızların kullandıkları alet,
jammer denen alet. Siz araç kumandanızın kitle tuşuna bastığınızda sinyali
engelliyor ve araç kapıları kitlenmiyor. Bu cihazı kullanan bir şebeke
İzmir'de yakalanmıştı ama tehdit hala sürüyor demek ki.

Tekrar çok geçmiş olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara