Üç kıtanın ortasında yükselen değer Türkiye'nin; artık yeni kavramlar zinciri var;
yerli marka, yerli otomobil, yerlilik oranı, yerli olmayan yerli marka! ...
yerli marka, yerli otomobil, yerlilik oranı, yerli olmayan yerli marka! ...
Başbakanımız , bakanlarımız; yerli markayla yerli otomobil üretilmesini istiyorlar...
Ayrıca uluslararası firmaların da Türkiye'de kendi markalarıyla otomobil imal etmelerini de bekliyorlar.. Her açıdan ülkemize, insanımıza ve ekonomiye olumlu
Ayrıca uluslararası firmaların da Türkiye'de kendi markalarıyla otomobil imal etmelerini de bekliyorlar.. Her açıdan ülkemize, insanımıza ve ekonomiye olumlu
katkılar sağlayacak bu girişimleri bireyler olarak desteklemeliyiz...
Dünyanın bir çok ülkesi; kendi üretimlerini tercih ediyor.Ekonomik kriz boyunca koskoca ABD ve AB bile maliyet ve diğer konularda kendi firmalarına sahip çıktılar...
Yerli otomobil konusuna ;
traktör ve motor imal eden Tümosan,
iş makinesi üreten Sanko,
i20 ve Accent'i imal eden Hyundai Assan,
yerli bir girişim olan Etox / Erteks ilk olumlu yaklaşan firmalar oldu..
Sonraki gerçeğe en yakın ve tartışılan yaklaşım ise Fiat Chrysler gurubunun yöneticisi
Dünyanın bir çok ülkesi; kendi üretimlerini tercih ediyor.Ekonomik kriz boyunca koskoca ABD ve AB bile maliyet ve diğer konularda kendi firmalarına sahip çıktılar...
Yerli otomobil konusuna ;
traktör ve motor imal eden Tümosan,
iş makinesi üreten Sanko,
i20 ve Accent'i imal eden Hyundai Assan,
yerli bir girişim olan Etox / Erteks ilk olumlu yaklaşan firmalar oldu..
Sonraki gerçeğe en yakın ve tartışılan yaklaşım ise Fiat Chrysler gurubunun yöneticisi
Sergio Marchionne 'den geldi. Bu yaklaşım
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç'un yeni bir platform ile yerli aracın üretileceği ifadeleriyle daha belirgin bir hale geldi.
Yerli otomobil projesi hayata geçmeden önce engellenen
veya maliyet sebebiyle gerçekleşememiş bazı yerli otomobil projelerini hatırlamak gerekir;
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç'un yeni bir platform ile yerli aracın üretileceği ifadeleriyle daha belirgin bir hale geldi.
Yerli otomobil projesi hayata geçmeden önce engellenen
veya maliyet sebebiyle gerçekleşememiş bazı yerli otomobil projelerini hatırlamak gerekir;
1. Devrim Otomobili, 129 günde 4 adet prototipten ikisi yollardaydı.Tülomsaş tesislerinde yıllara ve engelleyen zihniyete meydan okuyan Devrim, hala çalışır durumda..
2.Anadol; Taunus'a yenildi.
3.Çağdaş, zamanının en ileri projelerinden biriydi.
4. Altınboğa'nın iki farklı zamanda yakılan iki otomobil projesi
Diğer taraftanYerli otomobil adına halen süren projeler / girişimleride hatırlamamak olmazdı;
Toruk Cars, Onuk Taşıt, OsCar, Etox Zafer, Maral / Nily , Karsan, TT Motor, Turcoto, Convert-it, Control 1, Volkicar,.
Diğer taraftanYerli otomobil adına halen süren projeler / girişimleride hatırlamamak olmazdı;
Toruk Cars, Onuk Taşıt, OsCar, Etox Zafer, Maral / Nily , Karsan, TT Motor, Turcoto, Convert-it, Control 1, Volkicar,.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder