Pirelli, tüketicilerin farklılaşan ihtiyaçlarını
karşılamak üzere “Yeşil Performans” ürün gamının en son temsilcisi olarak Cinturato
P7 Blue’yu Temmuz ayında pazara sunuyor. Orta ve yüksek güçteki araçların
güvenlik ve enerji tasarrufu ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için
geliştirilen Cinturato P7 Blue, Avrupa’da Kasım ayında başlayacak olan yeni
lastik etiket uygulamasına göre “AA” ile
etiketlenen ilk lastik olarak dikkat çekiyor.
Cinturato P7 Blue, daha
kısa fren mesafesi ve daha düşük yuvarlanma direnci ile dikkat çekerken, Cinturato
P7’nin performansını, pazar liderliğini ve uluslararası testlerdeki sayısız
başarısını devam ettiriyor. Cinturato P7 Blue,
ıslak zeminde “B” ile etiketlenen bir lastikle karşılaştırıldığında 2,6 metre kadar daha kısa
fren mesafesi ve dönme direnci “C” olarak etiketlenen bir lastikle
karşılaştırıldığında %23 oranında daha az dönme direnci sunuyor. Böylece
Cinturato P7 Blue ile yılda %5,1 yakıt tasaruffu elde edilirken 90 Euro’nun üzerinde
tüketicilerin ekonomisine katkıda bulunuluyor. Cinturato P7 Blue ayrıca en prestijli
orta ve yüksek güçteki motorlara sahip spor ve binek otomobil üreticileri için geliştirilmekle
kalmadı bu alanda kısa sürede referans noktası haline geldi.
Pirelli tüm
dünyada daha çevreci ürünlere yönelen tüketicilerin
ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak ve sürdürülebilir mobilite için Türkiye,
Brezilya, Amerika Birleşik Devletleri, Çin, Almanya, Birleşik Krallık, ve
Romanya’da bulunan ve Milan’daki merkezle koordinasyon içinde Ar-Ge
çalışmalarını sürdüren 1200 mühendisle yeni teknolojiler geliştirmeye devam
ediyor. Her yıl cirosunun yaklaşık %3’ünü, ki bu yaklaşık olarak 150 milyon
Euro anlamına geliyor, Ar-Ge’ye ayıran Pirelli, 5000’den fazla patentin sahibi
olarak lastik sektörünün gelişiminde birçok ilk gerçekleştirmiş durumda. Pirelli’nin
gerçekleştirdiği ilklerden birini de dünyanın ilk çevre dostu yüksek performans
lastiği Cinturato P7’nin daha da geliştirilmesi ile ortaya çıkan ve Avrupa’da
“AA” ile etiketlenen Cinturato P7 Blue oluşturuyor.
Valencia’da koşulan
Formula 1 Avrupa Grand Prix’inde gerçekleştirilen Cinturato P7 Blue’nın
tanıtımı dünyanın en güçlü süper otomobilleri için geliştirilen PZero’nun 25.
yıldönümü kutlamaları ile birlikte gerçekleştirildi. Pirelli’nin ilk olarak
1987 yılında tanıttığı ve türünün en iyi örneği olan PZero, tüm dünyada daha
büyük ve daha güçlü otomobillere olan talebin önemli bir yansıması.
P Zero ailesi, 2007
yılında doğan ve dünyanın en prestijli otomobil üreticileri ile işbirlikleri
sayesinde sürekli olarak gelişmeye devam eden PZero’nun ve süper spor
otomobiller için geliştirilen Corsa’nın temellerine dayanıyor. PZero ailesi
ağırlıklı olarak Pirelli’nin motorsporları alanındaki bilgi birikimi ve
deneyimlerinden yararlanıyor. İlk olarak 1987 yılında tanıtılan Pirelli PZero
Giallo, motorsporlarındaki deneyimlerden geliştirilen ilk otomobil lastiği
olarak Ferrari F40’ın gücünü yollara en iyi şekilde aktarmak için
geliştirilmişti. PZero ürün gamı düşük ve ultra düşük profilli yanak gibi artık
standart haline gelen yenilikleri lastik ve otomobil sektörüne kazandırdı.
Pirelli’nin ultra yüksek performanslı lastiklerinin en belirgin özelliği ıslak
ve kuru zeminde kısalan fren mesafesi sayesinde yüksek güvenlik ve üstün yol
tutuş özellikleriyle sürüş keyfi sunması.
Cinturato ve PZero
Pirelli’yi premium sınıfta en çok temsil eden ürünler olarak öne çıkıyor.
Yüksek teknoloji ve kaliteye sahip ürünler talep eden müşterilerin
beklentilerini karşılamak üzere çalışmalarını sürdüren Pirelli, 2015 yılında premium
pazarında dünya lideri olmayı hedefliyor. Güvenlik artışı ve enerji tüketiminin
azaltılması anlamına gelen sürdürülebilir mobilite, bir anlamda Pirelli’nin
premium segment stratejisinin en önemli anahtarı konumunda. Bu ise İtalyan
lastik devinin ham madde, lastik yapısı ve deseni üzerinde çalışması ve bu
alanda önemli gelişmeler kaydetmesi zorunluluğunu beraberinde getiriyor.
Paylaşımlarınızı yakından takip etmekte ve çok beğenmekteyim . Stor Perde olarak
YanıtlaSilpaylaşımlarınızın devamını bekleriz .