BRAVO ALANA BRAVO UYGULAMASI İLE FACEBOOK ÜZERİNDEN İKİ HAFTADA 21 OTOMOBİL SATTI

Fiat, Bravo modelini 1500 TL indirimle sunduğu Facebook uygulaması ile kısa sürede 21 otomobil satmayı başardı. Kampanya sürüyor.
Şimdi Fiat Bravo alan da, aldıran da kazanıyor.
Sosyal medyadaki başarılı projelerine bir yenisini ekleyen Fiat, "Bravo Alana Bravo" kampanyası ile iki hafta gibi kısa bir sürede 21 takipçisini uygun fiyatla Bravo sahibi yaptı.
Kampanya kapsamında kısa bir formu dolduran tüm katılımcılar Fiat Bravo'ya 1500 TL indirimle sahip olma şansını yakalarken; bu fırsatı arkadaşlarına tavsiye edenler de hem arkadaşlarını uygun fiyatla Bravo sahibi yaptı, hem de her marka otomobilde geçerli ekstra Oto Koruma Hizmeti kazanma fırsatını yakaladı.
Katılımcılar, kendileri için anında oluşturulan şifre ile seçtikleri Fiat bayisine başvurarak bu özel indirimden faydalanma imkânı buldular.
Bu arada, "Bana Bravo" ve "Arkadaşıma Bravo" başlıklı iki bölümden oluşan ve Haziran ayı boyunca yayında kalması planlanan uygulamanın gördüğü yoğun ilgi üzerine kampanya bir ay süreyle uzatıldı. Fiat severler Temmuz ayı sonuna kadar Fiat'ın popüler modeli Bravo'ya 1500 TL indirimle sahip olabilecek.
Fiat'ın dijital iletişim ajansı Pure New Media'nın hayata geçirdiği başarılı Facebook uygulaması, kısa sürede ulaştığı 21 satış rakamıyla Facebook üzerinden otomobil satılabileceğini de kanıtlamış oldu.
Yayın Tarihi: Haziran 2012 Reklamveren: TOFAŞ / FIAT TÜRKİYE Reklamveren Yetkilisi: Ozan Tiryakioğlu, Melike Güreli, Özgür Süslü Reklam Ajansı: Pure New Media Yaratıcı Grup: Pegah Khoie, Eray Hökelek, Ozan Ertürk Proje Yöneticisi: Ceyda Şahenk Müşteri İlişkileri: Beste Gürses Büge, Nilgün Birel Kullanılan Mecra: Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara