Hava süspansiyon sistemi üretiminde dünyanın en büyük firmaları arasında yer alan Aktaş Holding’in İcra Kurulu Başkanı Burhan Kurt, otomotiv sektörünün önemli etkinliklerinden AutoTurkey 2012 Konferansı’nda Aktaş’ın dünya markası olma yolculuğunu paylaştı.
Dünyanın
dört bir yanında üretim tesisleri bulunan, 80’den fazla ülkede ürünleri
satılan, bağımsız yedek parça grubunda dünyanın en geniş ürün gamına
sahip şirketler grubu olan Aktaş Holding, otomotiv sektörünün en önemli
etkinliklerinden bir tanesi olan AutoTurkey 2012’ye katıldı.
Rekabetin
yüksek olduğu otomotiv sektöründe, Türkiye’yi otomotiv merkezi olarak
konumlandırmak ve uluslararası üst düzey yönetici kitlesi önünde,
üretim, tedarik zinciri ve Araştırma & Geliştirme ihtiyaç ve
gereksinimlerini tartışmak amacı ile yapılan konferansa bu yıl yoğun
ilgi oldu.
Yerli
ve yabancı 300’den fazla iş insanının katılımı ile yapılan etkinliğe
Aktaş’ın Küresel Marka Yolculuğunu anlatmak üzere Aktaş Holding İcra
Kurulu Başkanı Burhan Kurt katıldı.
TAYSAD
Başkanı Dr. Mehmet Dudaroğlu ve Genel Sekreter Özlem Gülşen Arkan’ın
yönetiminde yapılan oturumda konuşan Burhan Kurt; “ 1938 yılında
temelleri atılan Aktaş Holding bugün 6 kıtada fabrikası ve lojistik
merkezi olan bir uluslararası güç haline gelmiştir. Bursa merkezli bir
firma olarak dünya çapında yayılımımızı yaparken hep müşterimize yakın
olma hedefi ile çalıştık. Bu hedef bizim için temel motivasyon kaynağı
oldu. Aynı hedefin sonucu olarak hava süspansiyon sistemi üretiminde
2023 yılında dünyanın en büyük firması olmayı planladık. Şu anda ilk 3
arasındayız. Dünya pazar payımız şu anda yüzde 17 seviyesinde.
Türkiye’de ise lideriz. Gelecek hedeflerimize ulaşmak için tüm hızımız
ile çalışıyoruz” dedi.
Kurt : “AB’deki Daralmanın Çözümü Alternatif Pazarlar”
Türkiye’nin
yanı sıra Çin, Bulgaristan, Brezilya, Almanya ve ABD gibi önemli
ülkelerde şirketler kurduklarını ifade eden Kurt; “Uzun çalışmalar
sonucunda bu yıl devreye aldığımız yeni kurumsal kimliğimizle daha
agresif bir büyüme hedefliyoruz. Bu agresif büyüme sürecinde
rakiplerimizden görsel olarak farklılaşıyoruz. Markalarımızı müşteri
ihtiyaçlarına göre ayrıştırıyoruz. AB ülkelerinde yaşanan ekonomik
durgunlukla mücadele için alternatif pazarlarımızı güçlendiriyoruz.
Şirketlerimizde AR-GE yapısını daha fazla ön plana çıkartıyoruz. Tüm
yapılan bu çalışmalar bize önemli bir güç katıyor” dedi.
Yeni
marka stratejilerinde “Her yolculuğunuzda sizinle” sloganı ile
paydaşlarının yanında olacaklarını ifade eden Kurt; “Dünya markası
olabilmenin temel kriteri paydaşlarınız ile birlikte hareket
edebilmektir. Bu çerçevede sloganımızı birlikteliği temsil edecek
şekilde oluşturduk. Önemli hedeflerimiz var. İyi bir büyüme yakalamayı
planladık. Bu büyümeyi de vizyoner bakış açısı, özgüvenini sakinlikle
ortaya koyarak, açık iletişim ve takım ruhu ile yakalamak mümkündür”
diyerek konuşmasını tamamladı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder