Audi’den yeni bir hizmet: Servis faturasını internetten ödeme imkanı!

 Doğuş Otomotiv-Audi, servis hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Servis faturaları artık Benim Audim internet sitesinden kredi kartıyla ödenebiliyor. Böylece Audi sahipleri servis işlemleri için günlük programlarından geri kalmıyor.

Müşteri memnuniyeti ve servis kolaylığını her fırsatta geliştirmeyi hedefleyen Doğuş Otomotiv-Audi’nin yeni hizmetinde, Audi sahipleri servis faturalarını www.benimaudim.com internet sitesindeki sanal POS cihazı ile ödeyebiliyor.


Audi servislerinde işlem gören araçların iş emirleri kapandıktan sonra, servis danışmanları, araç sahiplerine aracın teslimata hazır olduğun belirten bir SMS gönderiyor. SMS’in ardından da online fatura ve online ödeme linki benimaudim.com’da aktif hale geliyor. Araç sahipleri de ödemeyi, internet üzerinden kolayca yapabiliyor.

Doğuş Otomotiv-Audi Yetkili Servisleri, ayrıca hiçbir ek ücret ödemeden Audi’leri istenilen adresten alıp, yine istenilen adrese de bırakabiliyor. Böylece, günün kendisine kalmasını isteyen araç sahipleri, Audi’nin orijinal yedek parça, kaliteli işçilik ve servis kalitesine zaman kısıtı olmadan ulaşabiliyor. 

İşçilikte yüzde 10 indirim

Audi sahipleri, Benim Audim sitesi sayesinde, Audi dünyası ile ilgili tüm yeniliklere ulaşabiliyor, servis randevusu alabiliyor, servisteki araçlarının durumunu takip edebiliyor ve faturalarını görüntüleyebiliyor. Üstelik Benim Audim sitesi üzerinden alınan servis randevularında, %10 işçilik indirimi uygulanıyor.

Benim Audim sitesi ile tüm servis hizmetlerini dijitalize eden Audi markası, müşterilerinin en hızlı şekilde servis hizmeti almasını hedefliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara