Kaskoda devrim AVIVA Sigorta ile geliyor!
Türkiye’de yeni nesil sigortacılık anlayışıyla yola çıkan AVIVA Sigorta, yepyeni bir kampanyayla sektörde adından söz ettirmeye devam ediyor. “Artık Söz Sende” kampanyası ile Türkiye’deki kasko poliçelerinin benzer olduğunu vurguluyor ve “Artık Söz Sende” diyerek araç sahiplerine doğrudan sesleniyor.
Türkiye’de yeni nesil sigortacılık anlayışıyla yola çıkan AVIVA Sigorta, yepyeni bir kampanyayla sektörde adından söz ettirmeye devam ediyor. “Artık Söz Sende” kampanyası ile Türkiye’deki kasko poliçelerinin benzer olduğunu vurguluyor ve “Artık Söz Sende” diyerek araç sahiplerine doğrudan sesleniyor.
315 yıllık geçmişe sahip, dünyanın en büyük sigorta gruplarından AVIVA PLC’nin Türkiye’deki
yapılanması olan AVIVA Sigorta, yaptığı kampanyalarla sektörde farklı bakış açısıyla hizmet etmeye devam ediyor. AVIVA Sigorta’nın Türkiye’deki benzer kasko poliçelerinin çerçevesinin değişmesi amacıyla başlattığı kampanyası “Artık Söz Sende” ile kampanya için açılan Facebook uygulamasına ww.facebook.com/AvivaTurkiye sayfasından veya http://bit.ly/ArtikSozSendeadresinden giriş yapan kullanıcılar, kendi araçlarıyla yaşadıkları spesifik sorunları ve kasko poliçelerinin kapsamasını istedikleri durumları yazarak paylaşıyor.
yapılanması olan AVIVA Sigorta, yaptığı kampanyalarla sektörde farklı bakış açısıyla hizmet etmeye devam ediyor. AVIVA Sigorta’nın Türkiye’deki benzer kasko poliçelerinin çerçevesinin değişmesi amacıyla başlattığı kampanyası “Artık Söz Sende” ile kampanya için açılan Facebook uygulamasına ww.facebook.com/AvivaTurkiye sayfasından veya http://bit.ly/ArtikSozSendeadresinden giriş yapan kullanıcılar, kendi araçlarıyla yaşadıkları spesifik sorunları ve kasko poliçelerinin kapsamasını istedikleri durumları yazarak paylaşıyor.
Kampanya sözcüsü olarak Türkiye’de ekranların sevilen yüzü, otomobil meraklılarının da yakından tanıdığı ünlü sunucu Celal Pir’in seçildiği “Artık Söz Sende” kampanyasında kullanıcıların eklediği içerikler uygulamada liste halinde sıralanıyor. Kullanıcılar kendi kasko deneyimleri, beklentileri ve ihtiyaçlarını yazmanın yanında, mevcut kullanıcı girdilerini paylaşarak da kampanyaya katılabiliyor.
Türkiye’nin yeni kaskosunu araç sahipleri şekillendiriyor
Kullanıcıların hem araçlarıyla yaşadığı sorunları ekleyerek hem de diğer kullanıcıların yazdığı sorunlarını paylaşarak katılabilecekleri Facebook kampanyası sonunda en çok paylaşılan kullanıcı geri bildirimleri jüri değerlendirmesinden geçiyor ve finale kalan 3 öneri sahibi kullanıcılar, AVIVA’dan 1000 TL’lik akaryakıt çeki ve kış lastiği seti kazanma şansı elde ediyor. Tüm kullanıcılar arasından yapılacak çekilişle 100 kişiye de 100 TL değerinde akaryakıt çeki hediye ediliyor.
Türkiye’nin yeni kaskosunu araç sahipleri şekillendiriyor
Kullanıcıların hem araçlarıyla yaşadığı sorunları ekleyerek hem de diğer kullanıcıların yazdığı sorunlarını paylaşarak katılabilecekleri Facebook kampanyası sonunda en çok paylaşılan kullanıcı geri bildirimleri jüri değerlendirmesinden geçiyor ve finale kalan 3 öneri sahibi kullanıcılar, AVIVA’dan 1000 TL’lik akaryakıt çeki ve kış lastiği seti kazanma şansı elde ediyor. Tüm kullanıcılar arasından yapılacak çekilişle 100 kişiye de 100 TL değerinde akaryakıt çeki hediye ediliyor.
AVIVA Sigorta “Artık Söz Sende” kampanyası ile finale kalan bu 3 öneriyi oluşturulacak yeni kasko paketine ek teminat şeklinde dahil ederek, “Türkiye’nin yeni kaskosunu birlikte şekillendirelim” iddiasını hayata geçirmiş olacak.
Kampanyayı incelemek, katılmak ve Türkiye’nin yeni kaskosunu diğer araç sahipleriyle birlikte şekillendirmek için hemen tıklayın: http://bit.ly/ArtikSozSende
Farklı sürücü profillerinin araçlarıyla başlarına gelen olayların esprili şekilde kullanıcıya yansıtıldığı “Araban mı var derdin var!” başlıklı video için bu bağlantıyı takip edebilirsiniz: http://youtu.be/1h5_8vD82-8
AVIVA’nın “Artık Söz Sende” kampanyası için çekilmiş, başrolünde Celal Pir’in oynadığı tanıtım videosunu şuradan izleyebilirsiniz: http://youtu.be/aI6YMnF4aT8
AVIVA Sigorta Hakkında
Bugün İngiltere, ABD, Kanada, Fransa, Hollanda, İtalya, İspanya, İrlanda, Polonya, Hindistan, Japonya, Güney Kore, Tayvan, Malezya, Hong Kong, Singapur, Rusya, Çin, Litvanya, Sri Lanka ve Türkiye'de milyonlarca insana hizmet veren 315 yıllık bir geçmişe sahip olan İngiliz sigorta grubu AVIVA PLC’nin Türkiye’deki yapılanması olan AVIVA Sigorta, Türkiye'de faaliyet gösteren en büyük üçüncü İngiliz şirketi konumunda yer alıyor. Global ölçekte 45 bin çalışanı ve 53.4 milyon müşterisi bulunan AVIVA PLC, Türkiye'ye en çok yabancı sigorta yatırımını AVIVA Sigorta gerçekleştiriyor. Türkiye'de, 16 Aralık 1988 yılında faaliyete geçen ve kuruluşunun 5'inci yılında ilk on şirket arasına girmeyi başaran AVIVA Sigorta, sanayi ve ticari kuruluşları hedefleyen ilk sigorta şirketi olarak kurulmuş olmasına rağmen, bugün geniş bireysel ürün yelpazesiyle tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına yönelik gelişimci, dinamik, yenilikçi bir anlayışla hizmet vermektedir.
Türkiye çapında 900’ü acente ve Banka Sigortacılığı Birimi ile, HSBC, Tekstilbank, Albaraka Türk, Türkiye Finans Katılım Bankası, Bank Pozitif, Aktif Yatırım Bankası, Turkish Bank ve Anadolubank'ın 700'ü aşan şube kanalıyla hizmet vermektedir. Yüzde 98.66’sı AVIVA PLC’ye ait olan AVIVA Sigorta’nın kalan hisseleri ise halka açıktır.
Türkiye çapında 900’ü acente ve Banka Sigortacılığı Birimi ile, HSBC, Tekstilbank, Albaraka Türk, Türkiye Finans Katılım Bankası, Bank Pozitif, Aktif Yatırım Bankası, Turkish Bank ve Anadolubank'ın 700'ü aşan şube kanalıyla hizmet vermektedir. Yüzde 98.66’sı AVIVA PLC’ye ait olan AVIVA Sigorta’nın kalan hisseleri ise halka açıktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder