1 MİLYON HEYECANI, ÖZEL ŞİŞLİ TERAKKİ LİSESİ’NDE


Shell’in dünya genelinde bir milyon sürücünün yakıt tasarrufu sağlamalarına sağlamak için geçen yıl başlattığı “Hedef Bir Milyon” yarışması, bu kez Özel Şişli Terakki Lisesi öğrencileri arasında keyifli bir rekabet, ortaya çıkardı. Etkinliğe, tasarladıkları araçla 29.  Shell Eco-marathon’da Türkiye’yi temsil edecek olan Team TERAKKİ takımı da katıldı.
Shell FuelSave Tasarruf Yakıtları öncülüğünde dünya genelinde yakıt tasarrufunu teşvik etmek ve araç kullanımının çevresel
sorumluluk bilinciyle sürdürülmesine katkıda bulunmak’ amacıyla düzenlenen “Hedef 1 Milyon” yarışması, büyük bir heyecanla devam ediyor. Türkiye’de geçen yıl 12 bin kişinin aktif olarak yarıştığı Hedef 1 Milyon projesine tüm dünyada 271 bini aşkın kayıtlı internet kullanıcısı katılım gösterdi.
Hedef 1 Milyon organizasyonunda 2013 yılının ilk aktivitesi, İstanbul Özel Şişli Terakki Lisesi’nde gerçekleştirildi. Öğrenciler, Hedef 1 Milyon dijital oyununa katılarak, etkin sürüş teknikleri ve yakıt seçimiyle ilgili incelikleri öğrendiler. Gün boyu süren interaktif oyunlarla yakıt tasarrufu konusunda keyifli bir deneyim yaşadı. Örnek bir çevre duyarlılığına sahip olan ve bu doğrultuda birçok projenin hayata geçirildiği Özel Şişli Terakki Lisesi’nin öğrencileri, Hedef 1 Milyon oyununa yoğun ilgi gösterdiler.
Team TERAKKİ de heyecana katıldı
Etkinliğe, 29. Shell Eco-marathon’da Özel Şişli Terakki Lisesi adına yarışacak olan Team TERAKKİ de katıldı. Shell’in gençleri geleceğin yakıt alternatiflerini geliştirmeye teşvik etmek için düzenlediği Shell Eco-marathon’a Özel Şişli Terakki Lisesi bu yıl 9’uncu kez katılacak. Her yıl başarılı sonuçlar elde eden Team TERAKKİ, 2012 yılında “Prototip” kategorisindeki en başarılı Türk ekibiydi. Bu yıl ilk kez Urban Concept (Şehir Konsepti) kategorisinde elektrik enerjili araçlarıyla yarışacak olan, Mert Karpat kaptanlığındaki Team TERAKKİ, kendi tasarladıkları aracı da tanıttı.
Hedef 1 Milyon
Hedef 1 Milyon, etkin sürüş teknikleri ve yakıt seçimiyle ilgili incelikleri dijital oyun deneyimiyle tüketicilere aktararak tasarruf konusunda rehberlik etmeyi hedefliyor. 27 ülkeden yarışmacılar, kazandıkları puanlarla ne kadar yakıt tasarrufu yapabileceklerini görüyor ve ülkelerini temsil ediyorlar. Geçen yıl Cevahir AVM- Forum AVM, Caddebostan Sahili, Bakırköy Meydanı ve Dragon fest etkinliğinde düzenlenen Hedef 1 Milyon saha aktiviteleri yoğun ilgi gördü. Shell & Turcas 2013 yılında Türkiye’yi tasarruf liginde zirveye taşımanın yanı sıra yakıt tasarrufu iletişimini en başarılı ve sürdürülebilir biçimde gerçekleştiren ülke olmayı hedefliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara