Brisa, cirosunu 1 milyar dolara çıkarmayı hedefliyor

Türkiye lastik sektörünün lider markası Brisa’nın, 21 Mayıs 2013 Salı günü gerçekleştirdiği Yıllık Değerlendirme Toplantısı’nda katılımcılara seslenen  Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, 2013’te 25. kuruluş yıl dönümünü kutlayanBrisa’nın başarısını uzmanlaşmaya ve müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik çalışmalara borçlu olduğunu belirtti.2013 yılının ilk çeyreğine ait verilerin paylaşıldığı toplantıda Brisa tarafından sunulan Mobilfix, Tripin ve lastik.com.tr gibi yenilikçi hizmetler de katılımcılara tanıtıldı. Bayman, şirketin 2015 ciro
hedefinin ise 1 milyar dolara ulaşmak olduğunu açıkladı.
Sabancı Holding ile dünyanın en büyük lastik üreticisi Japon Bridgestone Corporation’ın ortak kuruluşu olan Brisa, yıllık değerlendirme toplantısını 21 Mayıs 2013 Salı günü Grand Hyatt Otel’de gerçekleştirdi. Basın toplantısında söz alan Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, başarılı geçen 2012 yılının ardından Brisa’nın 25. yılının kutlandığı 2013’e yine hızlı bir başlangıç yaptıklarına değinerek, Ocak – Mart 2013 döneminde                   318.929.716 TL’lik satış geliri elde ettiklerini belirtti. Bayman, Brisa’nın net karının ise geçen yılın aynı dönemine göre %103 oranında büyük bir artış göstererek 25.832.510 TL olarak gerçekleştiğini açıkladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara