Dünyanınen büyük lastik şirketlerinden olan Goodyear’ın FleetFirst müşteri destekprogramları 20’den fazla Avrupa ülkesinde 200 bini aşkın sayıda kamyona hizmetveriyor. Filo operatörlerine gerek duruş süresini, gerek toplam sahip olmamaliyetini düşürerek yardımcı oluyor.
GoodyearFleetFirst birinci sınıf lastikler ve hizmet desteğinin yanı sıra 24 saatulaşılabilen yol yardımı sağlıyor. Yakıt ekonomisinin optimize edilmesi ve lastikömrünün uzamasının yanı sıra etkili
bakım ve süratli yol yardımı ile duruşsüresinin azalmasını sağlıyor.
Goodyear'ın,filo ve bayi arasındaki en üst kalitedeki profesyonel işbirliğini sağlayanFleet Online Solutions uygulamasının, ürünlerin teknik analizler ile ilgili fazıolan Mobil Teknik Değerlendirme (FOS Mobile Techincal Evaluation) hizmeti, Haziranayının başı itibarı ile Türkiye’de de hayata geçti.
Goodyearhizmetleri Avrupa kapsamlı, yaklaşık 2000 hizmet sağlayıcıdan oluşan TruckForceağı tarafından sağlanıyor ve 24 saat uluslararası yol kenarı yardımıServiceLine ile destekleniyor. Goodyear çözümleri internet temelli filo yönetimprogramı FleetOnlineSolutions sistemiyle lastik bakımında en son gelişme olanFleetOnlineSolutions Mobile sistemlerini de içeriyor.
Goodyear TicariLastikler Pazarlama Müdürü Faruk Uslu, “Filoların lastikleriniseçerken mümkün olan en iyi tercihlerde bulunmalarına yardımcı olmak ve bulastiklerin ömürleri süresince optimum performans göstermesini sağlamakistiyoruz. Goodyear FleetFirst programlarımız bunu sağlıyor” şeklinde konuştu.
Goodyear FiloSatış Müdürü Can Okyay ise şunları ekledi: “Bu program sayesindemüşterilerimize; filolarındabulunan ve olması gereken değerden daha düşük olan lastikler hakkında bilgi,adetsel olarak filolarındaki en güncel lastik diş derinliği dağılımları, seçililastiğin rakiplerle karşılaştırmalı kilometre performansı ve yapılanprojeksiyonlar ile son ziyarete ve çalışmaya dair genel durum raporu gibiverileri en doğru şekildeki ölçümlerle hızlı bir şekilde sunulabilmekteyiz”.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder