Lassa için hazırlanan ‘Titre Bakalım’ isimli viral film de işte tam bu noktada kışın yarattığı sorunlara dikkat çekiyor, yollarda güvenli sürüşü tehdit eden kış mevsimi hakkında araç sahiplerini uyarıyor.
Aslında her şey, Lassa’nın kış lastiğinin ne kadar hayati bir önem taşıdığını; drift yapan, karlı yollarda kayan araçlar, buzlu asfalt görüntüleri göstermeden anlatmak istemesiyle başladı.
41? 29! ve Batesmotelpro, bu duruma açıklık getirmek için kolları sıvadı; mikrofonu, efsanevi kış mevsiminin bizzat kendisine verip, her şeyi onun ağzından anlatmaya karar verdiler.
Kış ya da nam-ı diğer Don Duran için özel bir şarkı yazıldı. ‘Titre Bakalım’ isimli şarkı, mükemmel bir kliple taçlandırıldı. Aralık ayı başında Youtube kanalıyla sosyal medyada görücüye çıkan film, yayınlandığı günden beri büyük bir beğeni ile karşılandı. İlk 24 saat içerisinde 110.000’den fazla izlenirken, 1 haftada bu rakam 1 milyonu aştı.
Titre Bakalım, yollarda güvenli sürüşü tehdit altına alan kış hakkında araç sahiplerini uyarırken, bir yandan da Lassa’nın kış lastiklerinin tanıtımını yapıyor.
Kampanya
Künyesi
Don Duran – Titre Bakalım
Marka: Lassa
Reklamveren: Başak Ersoy, Brisa Pazarlama İletişimi Uzmanı
Ajans Başkanı: Alemşah Öztürk
Kreatif Direktör: Seren Köroğlu
Kreatif Grup: İlyas Eralp, Ahmet Terzioğlu
Proje Yöneticisi: Aslı Ergüzel
Ajans Prodüktörü: Ela Meriç
Marka Yöneticisi: Serhat Arapoğlu
Sosyal Medya Direktörü: Kayhan Dural
Sosyal Medya Yöneticisi: Ekrem Kandemir
Prodüksiyon: Batesmotelpro
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder