Bosch'un satışları % 2,7 artarak 46.4 milyar Avro’ya yükseldi


Bosch’un 2013 yılı kesinleşmemiş finansal verilerine göre, satışlar yüzde 2,7 artarak 46,4 milyar Avro’ya, çalışan sayısı 281.000’e ulaştı 
 Bosch CEO’su Denner: “Teknolojik uzmanlığımız ve çeşitli sanayi sektörlerindeki güçlü varlığımızla, ağa bağlı dünya için sunduğumuz avantajları yeni pazar segmentleri açmak için kullanacağız.”
Bosch Grubu tarafından açıklanan kesinleşmemiş finansal verilere göre, zorlu ekonomik ortama rağmen 2013 yılında satışlar yüzde 2,7 artarak 46,4
milyar Avro’ya yükseldi.
Kar oranında kayda değer ilerleme sağlandı
2014 yılında ekonominin kısmen gelişeceği beklentisiyle Bosch Grubu, Avro krizinden etkilenen ülkelerin daha da gelişmesini öngörerek, küresel GSYİH’nin de %2,8 oranında büyümesini bekliyor. İlk açıklanan finansal verileri değerlendiren Bosch Grubu CEO’su Dr. Volkmar Denner, “Karlılığı artırmak için aldığımız tedbirler işe yarıyor. Finansal sonuçlarımızda beklenenin üzerinde bir ilerleme kaydettik” dedi. 2014 yılında, gelecek için rekabet gücü ve formunu geliştirmek amacıyla çalışmaya devam edeceklerini belirten Denner, satışlarındaki büyüme marjı hedefleriyle ilgili ise, “Çeviklik, karlılık ve büyümeye odaklanmaya devam edeceğiz” dedi.
Çalışan sayısı Asya ve Kuzey Amerika’da arttı
Bosch Grubu 2014 yılı başı itibarıyla dünya çapında 281.000 çalışan sayısına ulaştı. Bu artışın çoğunun Asya ve Kuzey Amerika’da olduğu gözlendi.
Pazarda yeni segmentler açarak büyüme fırsatları yakalanacak
Mevcut büyüme potansiyelini ortaya çıkarmak ve pazarda yeni segmentler açmak isteyen Bosch Grubu için geleceğe dönük trendler büyük önem taşıyor. Bu trendler arasında, enerji verimliliği ve ağa bağlılık önde geliyor.  Elektrikli, otonom ve ağa bağlı olan geleceğin mobilitesi üzerine yoğun şekilde çalışan Bosch, 2013 yılında, birçok ürün ve hizmeti hayata geçirdi. Sürüş destek sistemleri,  MySpin gibi bilgi-eğlence sistemleri, araç filolarının yönetimi için telematik hizmetler ve“Indego” çim biçme makinesi gibi robot teknolojisi uygulamaları bunlar arasında sayılabilir. “Bosch’un stratejik hedefi, ağa bağlı bir dünya için çözümler yaratmaktır” diyen Denner “Ağa bağlanabilirlik tüm çalışma alanlarımızda yeni fırsatların önünü açacak. Bu durum, tüketici ürünlerimiz ile de bağlantılı olarak, mobilite, sanayi teknoloji ve özellikle de enerji ve bina teknolojisi için geçerli” diye ekledi.
Yeni iş fikirleri ve inovasyon büyümede temel rol oynuyor
Bosch grubu, teknolojik uzmanlığını yeni iş fikirleri ve inovasyonla birleştirerek büyümeye devam edecek.  Satış rakamları itibarıyla dünyanın önde gelen sensör üreticisi olarak, Bosch tarafından tedarik edilen internet erişimli MEMS sensörler, nesnelerin ve hizmetlerin interneti üzerinde bağlanabilirliğin kilit önemdeki teknik bileşenlerinden biri olacak. Bosch, ağa bağlı bir dünya için yeni iş fikirleri geliştirmek üzere ihtiyaç duyulan şirket içi uzmanlık ve kaynakları bir araya getirecek. Örneğin, standardize edilmiş akıllı evlerdeki veri alışverişi için bir yazılım platformu oluşturmak üzere şirketler ile birlikte çalışacak. Ağa bağlı yaşam için pazardaki yeni fırsatlardan yararlanmanın yanı sıra Bosch, geleneksel iş kollarında ortaya çıkan her türlü fırsattan da yararlanmaya devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara