Shell’in Türkiye’deki iletişim danışmanlığını Hill+Knowlton Strategies üstlendi

Türkiye’de Global Tanıtım’dan gelen köklü geçmişiyle yola devam eden Hill+Knowlton Strategies, Shell Türkiye şirketlerine; kurumsal iletişim, ürün iletişimi, medya ilişkileri, dijital iletişim ve proje yönetimi konularında hizmet verecek.
1989 yılında Türkiye’nin ilk halkla ilişkiler şirketlerinden biri olarak Global Tanıtım Halkla İlişkiler adıyla kurulan ve 2010 yılında dünyanın en büyük iletişim hizmetleri gruplarından WPP’in çoğunluk hisselerini alması ile Hill+Knowlton Strategies’in Türkiye Ofisi olarak hizmet vermeye
başlayan ajans, Türkiye’de faaliyet gösteren birçok önemli kurum ve kuruluşa kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi, medya ilişkileri, dijital iletişim, etkinlik yönetimi, medya eğitimi, finans iletişimi ve iç iletişim konularında danışmanlık veriyor.
1923 tarihinde akaryakıt ve madeni yağ dağıtımıyla Türkiye’deki faaliyetlerine başlayan Shell, bugün perakende satışlardan arama ve üretime, kimya, denizcilik, doğal gaz ve havacılık satışlarından madeni yağ ihracatına kadar enerjinin her alanında başarıyla faaliyet gösteriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara