Goodyear, 1200 çalışanını İnnova uzmanlığı ile kurduğu iç iletişim portalinde buluşturdu
Dünyanın önde gelen lastik üreticisi firmalarından Goodyear, İnnova danışmanlığında hayata geçirdiği iç iletişim portali ‘Goodport’ ile EMEA bölgesindeki Goodyear’lar arasında kendi markası altında gerçekleştirilmiş olan en güçlü iletişim ağına sahip oldu.
Türkiye pazarında 1961 yılından bu yana Goodyear Lastikleri T.A.Ş. adıyla faaliyet gösteren Goodyear, 1.200’den fazla çalışanıyla Türkiye’de üretim ve istihdama yatırım yapan en önemli kuruluşlar arasında yer alıyor. Goodyear, çalışanlarına yönelik etkinliklerin, haberlerin, duyuruların ve genel birçok bilgi paylaşımının tek noktadan yapılabilmesi ve ortak bir kütüphane oluşturulması amacı ile Goodport projesini hayata geçirdi. Goodport portali, çalışanların birbirleri ile ilgili bilgilere ulaşabilecekleri şirket içi bir sosyal medya platformu özelliğine de sahip.
Türkiye’nin önde gelen birçok kurumunda başarılı altyapı projelerine imza atmış olan İnnova’nın güçlü bilgi birikimi ve uzmanlığı ile Microsoft Sharepoint 2010 teknolojisi ile hayata geçirilen portal sayesinde, Goodyear çalışanları güçlü bir iç iletişim altyapısına sahip oldu. Proje ile birlikte Türkiye’nin birçok noktasına dağılmış olan Goodyear çalışanlarının, kurumları ve iş arkadaşları ile daha sağlıklı ve güncel bir iletişim yürütmesi de sağlandı.
Goodyear Lastikleri, gerçekleştirilen bu portal projesi ile, aynı zamanda EMEA bölgesinde faaliyet gösteren Goodyear’lar arasında, kendi markası altında gerçekleştirilmiş olan en güçlü iç iletişim ağına sahip olan şirket oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder