Türkiye çapında 15 ilde 1.239 kişi ile yapılan yüz yüze görüşmelerle gerçekleştirilen çalışmada, sektörlerin önde gelen şirketleri Yönetim Kalitesi, Ürün/ hizmet kalitesi, Çalışan Markası, Finansal
Sağlamlık, Kurumsal Sorumluluk, Duygusal Bağlılık ve Tanınma olmak üzere yedi kritere göre değerlendirildi.
Araştırmada karayolu ulaşımı sektöründe Kâmil Koç ilk sırada yer alırken, havayolu ulaştırma sektöründe ise THY birinci sırada yeraldı.
Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. Genel Müdürü Kemal Erdoğan, tüketici gözünde sektörün en itibarlı şirketi unvanını kazanmaktan mutluluk duyduklarını belirterek şunları söyledi:
“Kamil Koç 88 yıldır yolcu memnuniyeti odaklı hizmet kalitesi, şeffaflık, hesap verebilirlik ve hukuka uygun çalışmak gibi prensiplerinden hiçbir zaman ödün vermedi. Bu değerlere uygun iş yapmak bizim için olmazsa olmazımız oldu her zaman. Şirketlerin itibarını oluşturan temel nokta; ilke ve değerlerine sahip çıkabilmek ve bu unsurların arkasında kararlılıkla durabilmekten geçmektedir. Kamil Koç’un bu anlamda ciddi bir kararlılık gösterdiği ve son yıllarda yapılan birçok araştırma sonucuyla da tescillenmektedir. The Brand Age dergisinin üç yıldır düzenlediği “İtibar Değerlendirmesi” araştırmasında Kamil Koç her yıl karayolunun en itibarlı şirketi olarak gösterildi. Ayrıca birçok bağımsız araştırmada da karayolunda Türkiye’nin en çok tercih edilen, en beğenilen şirketi olarak gösterilmedeyiz. Sonuç olarak Türk halkının gözünde bu gün bulunduğumuz noktaya yani “Karayolunu En İtibarı Şirketi” noktasına gelebildiysek bu kurucumuz Kamil Koç’un bize miras bıraktığı değerlere sahip çıkarak mümkün olabildi. Kamil Koç bugün olduğu gibi yarın da bu değerlerden ödün vermeden yolcularına en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya devam edecek.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder