Toyota,
2014 BrandZ™ en değerli 100 küresel marka raporunda tüm otomobil markalarını
geride bıraktı ve bir kez daha “dünyanın en değerli otomotiv markası” seçildi.
Dünyanın en değerli 100 markası arasında yer alan Toyota, otomobil sektöründeki
birinciliğini devam ettirdi.
Toyota’nın marka değeri de yüzde 21 artarak yaklaşık 29,6 milyar dolara yükseldi. Toyota ayrıca otomotiv sektöründe en çok
büyüyen markalardan biri olmayı da başardı. Toyota, BrandZ raporunun yayınlanmaya başladığı 2006 yılından bu yana kendi sektöründe 7. kez birinci sırada yer aldı.
Toyota’nın marka değeri de yüzde 21 artarak yaklaşık 29,6 milyar dolara yükseldi. Toyota ayrıca otomotiv sektöründe en çok
büyüyen markalardan biri olmayı da başardı. Toyota, BrandZ raporunun yayınlanmaya başladığı 2006 yılından bu yana kendi sektöründe 7. kez birinci sırada yer aldı.
Toyota Türkiye
Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın yenilikçi
çizgisinin ve yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl karşılığını
bulduğunu belirterek şunları söyledi;
“Toyota, otomobil
üretimindeki liderliğinin yanında teknoloji liderliği ile de ön plana çıkmıştır.
Toyota, teknoloji başta olmak üzere çevre, sürdürülebilir ulaşım, güvenlik,
konfor, enerji tasarruflu otomobiller yapma gayreti için yılda 10 milyar doları
AR-GE merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve
müşterilerine verdiği önem markamızı son 7 yıldır zirveye taşımıştır. Temel
felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil
sıralamasında markamızı zirvede tutmaktadır”
BrandZ
raporunda; dünya genelinde 80 ülke ve bölgede Toyota’nın 6 milyon adeti geçen 24
farklı hibrit modelinin satışlarındaki artışların bu başarıda büyük rol oynadığı
da kaydedildi. Toyota,
gelecek 2 yıl içinde 15 yeni hibrit otomobili de pazara sunmaya hazırlanıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder