Dünya lideri Toyota yine en değerli markallardan biri..
Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2014 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında otomotiv sektöründe zirveyi kimseye bırakmıyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal
yapısı ile bu sıralamada öne çıktığını kaydetti. Bozkurt, tüketici tercihlerinin de bu seçimde önemli bir kriter olarak rol oynadığını belirtti.
Yeniliklerin öncüsü Toyota, Interbrand'in 2014 yılı "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında tüm otomobil markaları arasında
1’nci sırada yer aldı. 2004
yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, Interbrand’in 2014
yılı raporunda yüzde 20’lik bir büyüme göstererek marka değerini 42 milyar 392
milyon dolara yükseltti. Toyota bu marka değeri ile bir önceki yıla göre iki
basamak yukarı çıktı ve 8’inci sıraya yerleşti.
Toyota Türkiye
Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl
karşılığını bulduğunu belirtti. Bozkurt, özellikle çevreci teknolojileri ve
sürdürülebilir ulaşım vizyonuyla Toyota’nın sektöründe öncü bir konumda
olduğunu da belirterek şunları söyledi;
“Teknoloji liderliği
ile ön plana çıkan Toyota, güvenli, konforlu, çevreci ve enerji
tasarruflu otomobiller üretme amacıyla her yıl milyarlarca doları AR-GE
merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve
müşterilerine verdiği önem markamızı Interbrand araştırmasında son 11 yıldır
zirveye taşımıştır. Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme
olan Toyota, en değerli otomobil markası sıralamasında zirvede yer almaktadır. Tüketici tercihlerinin de Interbrand seçiminde önemli derecede rol
oynamıştır”
40
yılı aşkın bir süredir daha çevre dostu sürdürülebilir çözümlerin tasarımı ve
gelişimi için çalışan Toyota, yeni teknolojiler üretme vizyonunu devam
ettiriyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder