Barış Manço'nun şarkısındaki gibi
Kul Ahmet Bey erken kalkar, Ya Nasip derdi..
Kul Ahmet Bey erken kalkar, Ya Nasip derdi..
Bazen evrak, bazen bir malzeme veya bir makine;
otomobilinde Ahmet Bey'in arkadaşı oluyor..
Ya büyük paralar bağlayıp yeni bir otomobil alacak yada kiralayacaktı.Arkadaşının önerisi aklına geldi; Hedeffilo'yu düşündü.
Yeni araç için büyük para bağlamak, vergisi, kaskosu, sigortasını takip etmek ve bunlar için ayrıca zaman harcamak gerekirken son kararını verip Hedef Filo'ya ulaştı.
Hedef Filo'nun tecrübesi, geniş model seçeneği, uygun bütçeli kiralama bedeli ve
daha bir çok avantajı Ahmet Bey'in verdiği kararda etkili oldu..
Her ihtiyaca yönelik marka ve model alternatifleri, Esnek ödeme ve sözleşme seçenekleri (Flexi Paket), Konfor Paketi seçenekleri, Aylık kira bedellerinin gider olarak kurumlar vergisi matrahından düşülmesi,
Kiralama faturasındaki KDV’yi indirim konusu yapabilirken Aracın dönem sonu ikinci el değer riskinin tamamı Hedef Filo tarafından üstlenilebiliyor olması,
Kira bedellerinin düzenli ve sabit olmasıyla nakit akışının daha kolay planlanabilmesi de;
Ahmet Bey'in olduğu kadar bir çok işyeri için çok önemli...
Ayrıca; Operasyonel filo kiralamada; araç tedarik ve teslimat koordinasyonuyla
sözleşme de dahil olmak üzere evrak takibinin tamamı Hedef Filo tarafından yerine getiriliyor,
Türkiye genelinde anlaşmalı servislerde hiçbir ücret ödemeden periyodik bakım hizmeti alınabiliyor..
Türkiye genelinde anlaşmalı servislerde hiçbir ücret ödemeden periyodik bakım hizmeti alınabiliyor..
Daha bitmiyor; Türkiye genelinde yaygın servis ağına ve yüksek hizmet kalitesine sahip lastik üreticileri ile yapılan anlaşmalar sayesinde, belirlenen kilometrelerde bir takım lastik herhangi bir bedel talep edilmeksizin değiştiriliyor ,istenildiği takdirde lastik saklama hizmeti de alınabiliyor,
Kaza sonrasında yapılması gerekenler 7/24 hizmet veren Müşteri Hizmetleri Merkezi tarafından tecrübeli bir ekip yönetiminde gerçekleştirilirken hasar onarımları titizlikle takip altına alınıyor,
Hasar veya arıza onarımlarının 24 saati aşması durumunda işgücü kaybını önlemek için araç kullanıcısına araç veriliyor..
Kaza sonrasında yapılması gerekenler 7/24 hizmet veren Müşteri Hizmetleri Merkezi tarafından tecrübeli bir ekip yönetiminde gerçekleştirilirken hasar onarımları titizlikle takip altına alınıyor,
Hasar veya arıza onarımlarının 24 saati aşması durumunda işgücü kaybını önlemek için araç kullanıcısına araç veriliyor..
Bu sayede Ahmet Bey; zamanın çoğunu işine ve evine ayırabiliyor,
stresi azalıyor, maliyetini düşürebiliyor...
Daha ne olsun...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder