
2014 yılında tüm dünyadaki satışlarını bir önceki yıla göre yüzde 2,5 oranında
artırarak 10 milyon 230 bin adete yükseltti. 2013 yılında 9 milyon 980 bin araç
satışı gerçekleştiren Toyota, 10 milyon barajını da 2014 yılında aşmış oldu.
Toyota
bu global satış rakamıyla, üç yıldır arka arkaya satışlarını artırma başarısını
da gösterdi.
Bu
başarıda; Toyota’nın insana saygı ve sürekli iyileştirme kavramını temel
anlayış olarak benimseyerek “Müşterilerine
verdiği önem ve en iyiyi sunma” hedefi doğrultusunda çok daha iyi
otomobiller üretme felsefesi etkin rol oynadı.
Hibrit Otomobil Satışları da Arttı
Toyota’nın 1997 yılında ilk seri üretim hibrit otomobilini piyasaya sunmasının
ardından 2014 yılı sonuna kadar geçen süre içinde hibrit otomobil satışları da yaklaşık
7 milyon 339 bine ulaştı. Bugün itibari ile 90 ülkede 27 farklı hibrit binek
otomobil ve 1 adet Plug-in Hybrid modele sahip olan Toyota, 2015 yılı sonuna
kadar 15 yeni hibrit aracın daha lansmanını planlıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder