
Bu rakamları 2015’te daha da yukarı çekmeyi
hedefleyen Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker; “Yeni yatırımımız sayesinde
2014’te hem üretim hem de ihracat rakamlarımızı ikiye katladığımız için oldukça
mutluyuz. Hem Türk hem de Avrupalı müşterilerimiz ürünlerimizin kalitesine ve
sağlamlığına önem veriyor. Sektördeki gerilemeye rağmen ürünlerimize güvenerek
müşteri memnuniyetini artırmaya odaklandık. Bu sayede müşterilerimizin
taleplerine göre geliştirdiğimiz çevre dostu otomobillerimiz, marka değerimize
de katkıda bulundu. Avrupa ve iç pazardaki artan talep karşısında son aylarda
üretim planlarımızı revize ettik. Önümüzdeki yıl özellikle Yeni i20 modelimize
talebin hem iç pazarda hem de Avrupa’da artacağını öngörüyoruz. Kasım ayı
başında Yeni i20’yi tanıtırken, Türkiye’de sadece iki ayda 4 bin adet araç
satmayı hedefliyorduk. Ancak toplamda 5 bin 139 adetlik satışa ulaştık. Bu da
bizim 2015 yılına daha güvenle bakmamızı sağladı ve B-segmenti liderliğinde ne
kadar iddialı olduğumuzu gösterdi” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder