Bazı motosikletler, tam bir macera motosikletinden istenecek özelliklere sahip olur. İşte ilk Africa Twin olan ve 1989 yılında Honda’nın Paris-Dakar Rallisi’nde üst üste 4 kez zafere ulaşmasını sağlayan XRV650 modeli böyle bir makine.
Her ortama uyumlu oluşu, engebeli yolda kavrayış kuvveti, kolay kontrol sağlayan kıvraklığı ve tüm gün konfor sağlamasıyla, keşifler için ideal bir yol arkadaşı. Modelin ayrıca motosiklet sektöründe bugün dünyanın en popülerleri arasına girmiş olan yeni bir segmentin belirlenmesine de katkısı oldu.
XRV650 ve ondan sonra gelen XRV750’nin genel özellik ve yeteneklerine sadık kalan CRF 1000L Africa Twin’e, Honda’nın son 10 yılda edindiği, Team HRC’nin (Honda Racing Corporation Takımı) 2013 yılında Dakar’a dönüşünü de kapsayan tüm yol ve off-road birikiminden yararlanarak geliştirilen birtakım özellikler eklendi. Africa Twin buna ek olarak kategorisinde bir ilke imza atıyor ve motosiklette halen yalnızca Honda’ya özel olan, yeni geliştirilen Dual Clutch Transmission (DCT - Çift Kavramalı Şanzıman) seçeneği sunuyor. DCT’nin bu en güncel versiyonu, Africa Twin’in meşhur off-road kabiliyetinin sağlanması için özel olarak geliştirildi.
Baştan aşağı yeni bir model olan CRF1000L Africa Twin, geniş kapasiteli bir macera motosikletine ilişkin beklentileri yeniden tanımlayacak ve hem yolda hem de off-road’da üstün performans sergileyecek niteliğiyle, Honda’nın gerçek maceralar için tasarlanmış çift amaçlı motosikletlerle dolu görkemli tarihinde yepyeni bir sayfa açacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder