Japon otomobil devi Nissan, UEFA Şampiyonlar Ligi ile olan işbirliğini 2017/2018 Yılına Kadar uzattı. Naklen maç yayını da olmak Üzere aralarında Brezilya, Çin, Japonya Amerika Birleşik Devletleri'nin de Olduğu 40'tan Fazla Ülkede Nissan'ın bu Büyük Sponsorluk aşamasının Etkileri görülecek.
UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi otomotiv sponsoru Nissan, başarılı geçen sponsorluğun ilk yılının ardından işbirliğini önümüzdeki üç sezonu kapsayacak şekilde 2017/18 sezonuna kadar küresel ölçekte uzattı.
Japon otomobil devi Nissan, UEFA Şampiyonlar Ligi ile olan işbirliğini 2017/2018 yılına kadar uzattı. Naklen maç yayını da olmak üzere aralarında Brezilya, Çin, Japonya ve Amerika Birleşik Devletleri’nin de olduğu 40’tan fazla ülkede Nissan’ın bu büyük sponsorluk aşamasının etkileri görülecek.
Avrupa’nın en prestijli futbol organizasyonu ile gerçekleştirilen işbirliğinin merkezinde yine taraftarlar olacak. İçinde bulunduğumuz sezon itibariyle Nissan’ın sunacağı ayrıcalıkların arasında Avrupa genelinde bin 300’den fazla çocuğun Şampiyonlar Ligi bayrağı taşıyıcısı olabilme fırsatı da yer alıyor. Bu aktiviteyle çocuklar hem Şampiyonlar Ligi’nin bir parçası olarak bu büyük heyecanı tadacak, hem de futbol kahramanlarını yakından görme fırsatı yakalayacak.
Nissan’ın pazarlama ve marka stratejisinden sorumlu başkan yardımcısı olan Roel de Vries, sponsorlukla ilgili olarak, “Bu sponsorlukta en başından beri amacımız futbol meraklılarına UEFA Şampiyonlar Ligi’nde heyecanlı ve tutkulu bir tecrübe yaşatmak oldu. Tüm iş planımızı inovasyon üzerine kuran bir marka olarak, UEFA Şampiyonlar Ligi’yle giriştiğimiz işbirliğinde sezon boyunca daha fazla kişinin markamızla etkileşimde olmasını sağlayacağız. Marka elçilerimiz, çeşitli aktivitelerimiz ve çocuklara yönelik Şampiyonlar Ligi bayrağı taşıyıcısı olma fırsatıyla, futbolseverlere dünyanın en önemli ve prestijli spor organizasyonlarından birini deneyimleme şansı sunuyoruz.
Sponsorluk kapsamında hayata geçecek Haftanın Golü uygulamasıyla dünya çapında futbolseverlerin organizasyonla olan etkileşimi arttırılacak. Haftanın Golü’nde futbolseverler her maç haftasında en beğendikleri golleri oylayarak çeşitli hediyeler kazanma şansı yakalayacak.
Nissan, 2015-16 sezonunda da Andres Iniesta, Thiago Silva, Yaya Toure ve Max Meyer’den oluşan resmi Nissan UEFA Şampiyonlar Ligi elçileriyle olan işbirliğini sürdürmeye devam ediyor. Bu işbirliği çerçevesinde elçiler yıl boyunca Nissan TV’de ve basılı reklam çalışmalarında yer alıp özel aktivitelere de katılım gösterecek.
Nissan Motor Company Hakkında
Merkezi Japonya'nın Yokohama kentinde bulunan Nissan Motor Co. Ltd. Japonya'nın en büyük ikinci otomotiv şirketidir. Renault-Nissan İttifakı'nın bir parçası olan ve dünya genelinde 244 bin 500'den fazla çalışanı bulunan Nissan, 2014 mali yılı içinde 5.32 milyon araç satış gerçekleştirip, 11.38 trilyon Japon Yeni (103,6 milyar dolar) gelir elde etti. Nissan, Infiniti ve Datsun markaları altında atmıştan fazla modelden oluşan zengin bir ürün yelpazesine sahip olan Nissan Motor Co. Ltd. sıfır emisyonlu mobilite konusunda da dünya lideri konumundadır. Nissan'ın bu alandaki dominant modeli LEAF dünyanın geniş kitlelere yönelik tamamen elektrikli ilk araç olma özelliğini taşıyor. LEAF aynı zamanda sıfır emisyonlu araç segmentinde sahip olduğu yaklaşık yüzde 50 pazar payıyla tarihin en çok satılan elektrikli modeli unvanına sahiptir.
Avrupa’da Nissan
Nissan; yurt dışında üretim yapan ve Avrupa’da varlık gösteren otomotiv firmaları içerisinde Avrupa'da en kapsamlı yaygınlığa ve istihdama sahip olan üretici firmalardan biridir. Lokal bazlı dizayn, AR-GE, üretim, lojistik, satış ve pazarlama operasyonlarında 17 bin 600’den fazla personel istihdam etmektedir. Nissan’ın İngiltere, İspanya ve Rusya üretim tesislerinde geçtiğimiz yıl; mini MPV, ödüllü Crossover, SUV, ticari araçlar ve ‘en popüler elektrikli araç’ olan Nissan LEAF de dahil olmak üzere 675 binden fazla araç üretilmiştir.Avrupa'da 23 yenilikçi ürünüyle, başta İngiltere ve Rusya olmak üzere Almanya, Fransa ve İtalya gibi önemli pazarlarda başarıyla yer almaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder