Toyota,
Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen “2015 Dünyanın
En değerli Markaları” araştırmasında marka değerini yüzde 16 oranında
artırarak tüm otomobil markaları arasında 1’nci sıradaki yerini korumayı
başardı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, bu
marka değeri ile tüm sektörler içinde de bir önceki yıla göre iki basamak
yukarı çıktı ve 6’ncı sıraya yerleşti. Interbrand tarafından yayınlanan rapora
göre Toyota’nın marka değeri de 42 milyar 392
milyon dolardan, 49 milyar 48 milyon dolara yükseldi.
milyon dolardan, 49 milyar 48 milyon dolara yükseldi.
Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından sunulan
“Yaşamın Hızında Hareket” başlıklı raporda, müşterilerin bireysel ihtiyaçlarına
uygun çözümler üretmesiyle tanınan 100 firmanın 28’initeknoloji ve otomotiv
markalarıoluşturuyor. Ayrıca, raporun ilk 100 listesini bu markalar domine
ediyor.
Bu bağlamda; Toyota, daha iyi mobilite çözümleri üretme
kararlılığı ile birlikte çevreci otomobiller üretme felsefesini de kesintiye
uğramadan sürdürüyor. Tüketici ihtiyaçlarına müşteri merkezli yaklaşımıyla öne
çıkan Toyota, aynı zamandai-ROAD ve Coms gibi yenilikçi teknoloji ürünleri geliştirmeye
de devam ediyor.
Toyota tek bir teknolojinin çeşitli ihtiyaçları
karşılayamayacağını düşünerek, farklı gereksinimlere cevap verebilecek
sürdürülebilir çözümler yelpazesi sunmayı amaçlıyor ve 10 yılı aşkın bir
süredir sürdürülebilirlikle ilgili yol haritasını geliştirmeye devam ediyor.
Toyota,
ilk seri üretim hibrit otomobili piyasaya sunan ve yine bir ilk olarak hidrojen
yakıt hücreli sedan otomobil Mirai’yi Avrupa’da satışa sundu.Bununla birlikte, Fuel
Cell teknolojileri ile ilgili 5.680’nin üzerinde patenti telifsiz olarak kullanıma
açtığı da kaydedildi.
*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2014
Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en
değerli otomotiv markası.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder