Otomotiv
sektörünün çatı kuruluşu Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından
markaların ‘Satış’ ve ‘İletişim’ başarılarını ödüllendirmek için düzenlenen ODD
Gladyatörleri altıncı yılında da heyecanlı ve güçlü bir rekabete sahne olacak. Toplam
19 dalda ödüllerin verileceği gecenin
hazırlıklarına başlandı. İlk aşama olan halk oylaması web sitesi üzerinden 1
Ekim tarihinde başladı.
Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) sektörel büyümeye
ivme katmak amacıyla organize ettiği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nin
altıncısı için geri sayım başladı. Otomotiv sektöründeki 48 markayı temsil eden
Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin ilkini 2010 yılında gerçekleştirdiği
Gladyatör Ödülleri gecesi bu yıl da güçlü bir rekabete sahne olacak.
Otomobil severler heyecana
ortak olacak
www.oddgladyator.com sitesinde oylamaya katılanlar, anlık değişimleri takip
ederek, heyecana ortak olacaklar. Kategorilere başvurular ve halk oylaması 31
Aralık 2015 tarihine kadar devam edecek. Oylamaya katılanlar Milli Piyango
çekilişiyle; 2 adet Canon EOS 1200D Fotoğraf Makinesi, 2 adet Gopro Hero Action
Camera, 2 adet Apple Watch Akıllı Saat ve 1 adet Parrot AR 2.0 Power Edition
Drone’dan birini kazanma hakkı elde edecekler.
7 Ocak Perşembe gecesi gerçekleşecek olan 2015
Gladyatörleri Ödül gecesinde Jüri, iletişim dalında halk oylaması ile ilk 5’ e
kalan adaylar arasından ödül kazanan markaları canlı olarak gecede
belirleyecek.
19 dalda ayrı rekabet
Satış Ödülleri kategorisinde, “En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası”, “En Hızlı Büyüyen Otomobil
Markası”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli”, “En Çok Satılan Otomobil
Modeli”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası”, “En Çok Satılan Otomobil
Markası” ve “En Çok Satılan Marka (Otomobil+Hafif Ticari Araç)”
belirlenecek.
“Satış Ödülleri” kategorilerinde birinciler, ODD veri
tabanına işlenen yıllık satış adetlerine göre belirlenecek.
İletişim Ödülleri kategorisinde ise “Yılın TV Uygulaması”, “Yılın Gazete Uygulaması”, “Yılın Radyo
Uygulaması”, “Yılın Dergi Uygulaması”, “Yılın Dijital ve Sosyal Medya
Uygulaması”,“Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın Sosyal
Sorumluluk Projesi”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Entegre İletişim
Kampanyası” ve “Yılın Fuar Standı” seçilecek. Bu ödüllerin yanı sıra gecede “Jüri Özel Ödülü” de
sahibini bulacak.
“İletişim Ödülleri” kategorilerinde birincileri, halk
oylaması ile ilk 5’ e kalan adaylar arasından jüri canlı olarak ödül gecesinde
belirleyecek.
Otomotiv basını ‘Yılın Basın Lansmanı’ ödülünü
belirleyecek
“Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın PR/Etkinlik
Uygulaması”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” ve “Yılın Basın Lansmanı”
kategorileri halk oylaması dışında değerlendirilecek.
“Yılın Basın Lansmanı” ödülünü yine otomotiv basınının
değerli temsilcileri belirleyecek. Geçen yıllarda olduğu gibi tüm otomotiv
basınına isme özel şifreler iletilecek. Basın Mensupları, kendilerine ulaşan
şifre aracılığı ile Yılın Basın Lansmanı ödülünü almayı hak ettiğini düşündüğü
marka/modeli aday gösterecek. En çok oy alan aday, gecede ödülünü almaya hak
kazanacak.
Jüri üyeleri yılın “en”lerini belirleyecek
Satış ödülleri birincileri Otomotiv Distribütörleri
Derneğinin veri tabanına işlenen yıllık satış adetlerine göre belirlenirken,
iletişim ödülleri birincileri ise, halk oylamasında ilk 5’ler seçilmesinin
sonrasında iletişim ve pazarlama alanında uzman akademisyenlerden oluşan
tecrübeli jürimizin profesyonel değerlendirmesiyle gala gecemizde belirleniyor.
Ödül kazanan firmalar, ODD tarafından onaylanan logoların
kullanım hakkına da bir yıllığına sahip oluyor.
Otomotiv
sektörünün yol arkadaşları destek vermeye devam ediyor
Türk otomotiv sektörünün temsilcilerini buluşturan ODD
Satış & İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri’nin bu yılki destekçileri
arasında Bridgestone, Lassa, Castrol, Vodafone, Koç Finansman, BASF-The
Chemical Company, BP, Otokoç Otomotiv, TEB, Aksigorta ve Gefco bulunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder