Toyota,
“Hybrid Lezzetler” projesi ile öncüsü olduğu hibrit teknolojisini Türkiye’de
geniş kitlelere tanıtmak ve farkındalık yaratmayı amaçlamış ve bu çerçevede Big
Chefs Cafe ve Brasserie zinciri ile gerçekleştirerek, Big Chefs
mönülerinde “Toyota Hybrid Lezzetleri” adı altında farklı tadlardan oluşan
“hibrit mönülerin” yer almasını sağlamıştı. Toyota ayrıca Eylül ayında, 2015 yılı için ilan ettiği “Hibrit Yılı”
kapsamında B segmentinin ilk ve tek otomobil olan Yaris Hybrid için sosyal
medya fenomenlerini bir araya getirerek bir etkinlik düzenlemişti. Bu
etkinlikte hem hibrit lezzetleri tanıtılmış, hem de Toyota hibrit
teknolojileriyle ilgili olarak bilgi paylaşımında bulunmuştu.
Sosyal
sorumluluk projeleri ile topluma katkıda bulunmaya büyük önem veren Toyota’ya
ödül getiren “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi ise trafikte gereksiz yere
çalınan korna sesinin önüne geçmek, toplumsal bilinci artırmak ve farkındalık
yaratmak amacını taşıyor. ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde “Yılın Sosyal
Sorumluluk Projesi” seçilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk
projesi uzun soluklu bir çalışma olarak devam ederken Milli Eğitim Bakanlığı,
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep ve Malatya
Büyükşehir Belediyeleri, İstanbul Taksiciler Esnaf Odası başta olmak üzere çok
sayıda kurumun desteğini de almış durumda.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder