Yılda yedi milyon adet üretimi ile konusunda dünyanın en büyüğü olan Hindistan merkezli motosiklet üreticisi Hero, yepyeni 7 modeli ile Türkiye’de atağa kalktı. Bu nedenle de özel olarak hazırlanan Hero TIR’ı “Roadshow zamanı” diyerek Anadolu yollarına düştü.
Nisan ayından başlayan ve Haziran ayı sonuna kadar 80 ilimizi gezecek olan TIR, gittiği yerlerde bir şölen havası
estiriyor. Türkiye'nin 80 noktasına ulaşacağı planlanan TIR’da, markanın 2016 modelleri, usta motosiklet eğitmenleri tarafından tanıtılıyor. Dileyenlere yeni modellerle test sürüşleri imkânı sağlanıyor. Ayrıca TIR’ın içinde bir de simülasyon aleti var. Bu alet ile vitesli motosiklet sürüş eğitimi de yapılıyor. Yeni motosiklet kullanmaya başlayanlar da bu alette simülasyon sürüşleri gerçekleştiriyor. Motosiklet tutkunlarının yoğun ilgi gösterdiği TIR’da hediyeler veriliyor, ikramlar yapılıyor.
Türk pazarında satış grafiklerini sürekli yükselen Hero, Türkiye pazarında Soysal Group ile birlikte çalışıyor. Motosiklet devinin Türkiye distribütörü firmanın sahibi Yusuf Soysal, 2016 yılının stratejilerini şöyle anlatıyor; “Bu yıl motosiklette ezberleri bozan, eski alışkanlıkları unutturan beklentileri yükselten modeller ile tüketicimizin karşısına çıktık. Hero’nun ürün yelpazesini genişletmesi ve kalitesi rekabet şartlarını da kökten değiştirdi. Ürettiğimiz modeller uzun ömür ve düşük yakıt özelliğinden dolayı Hindistan pazarında “Babadan oğula miras” veya “Doldur, kapat, unut” gibi sloganlarla biliniyor. Hero Türkiye’de de “az yakar, çok gider” sloganı ile tüketicinin tercihi oldu. Türk tüketicisi, verdiğimiz servis hizmetinden de çok memnun kaldı. Yurt genelinde 110 servis istasyonumuzda servis veriyoruz. Bugüne kadar 3 olan model sayımızı 2016’da 10’a çıkarttık. Türkiye yolları ve Türk sürücülerin beklentilerine göre üretilen yeni motosikletlerin de satışlarına başlandı. Hindistan’daki 3 fabrikasında toplam 12 bin kişinin çalıştığı ve bugüne kadar 55 milyon adedi aşan üretim yaparak kalitesi ile Japon ve Avrupalı üreticilerle yarışan Hero, 2016’yı Türkiye de atılım yılı ilan etti.
HERO YAKMIYOR KOKLUYOR
Motosikletlerin deposundaki yakıtı yakmayıp adeta kokladığını ifade eden Hero Türkiye patronu Yusuf Soysal yakıt tasarruflu sistemi söyle anlatıyor;
“Maksimum yakıt tasarrufu sağlayan Hero'da özel 2 sistem var. Birincisi ATFT (Advanced Tumble Flow Induction Technology). Devrim niteliğindeki bu teknoloji ile yanma odasındaki hava ve yakıt karışımı, girdap devinimi ile hareket ederek yanmayı daha etkin gerçekleştirir. Daha az zararlı egzoz gazı salınımı yapıyor, yakıtın daha kaliteli ve kontrollü bir şekilde yanmasını sağlıyor. Bir diğer sistemimiz ise ASFS. ( Advanced Swirl Flow Indiction System) olarak adlandırılıyor. Bu gelişmiş pro serisi değişken ateşleme ile yakıt ve hava karışımı tıpkı bir çamaşır makinesinin çalışma prensibi ile dönerek ve silindir duvarına yakıtı vurdurarak güç elde ediyor. Böylece yakıtın her zerresi güce dönüştürülüyor. Bu sistemlere bir de sağlamlık ve konfor da eklenince tercih edilme nedenlerimiz ortaya çıkıyor” diye açıklama yapıyor.
TANITILAN MODELLER VE ÖZELLİKLERİ:
DASH: 111 cc ve 8,3 HP gücündeki scooter Dash modelinin global pazarlardaki adını Türkiye bayileri arasında yapılan bir anketle belirlendi. Dash minumum yakıt sarfiyatlı ve sınıfının en güçlü motoruna sahip bir model. Bu model LX ve VX olarak 2 versiyon ile satışa sunuldu Dash LX: 4.463 TL , Dash VX; 4.655 TL. Dash VX modeli özellikleri cep telefon şarjı , sele altı aydınlatma, kombine fren sistemi, titanyum egzoz koruma, bakım ikaz göstergesi, güvenlik için imobilizer, 12 jant lastikler, kombine renkler.
DUET: 111 cc ve 8,3 HP gücündeki tamamı metal kaportadan oluşan Duet modeli tam bir çelik kasa gibi. 2 versiyon olarak Türkiye’de satışa sunulan model 6 renkte. Duet LX 4.539 TL, Duet VX: 4.683 TL.
KARİZMA R: Hero markasının amiral gemisi olan Karizma R modeli sınıfında global pazarlarda en çok bilinen modellerden biri. 225 cc ve 19,2 HP gücü ile hem şehir içi hem de uzun yol gidecekler için konforu ile öne çıkıyor. Karizma R modeli kategorisinde Türkiye’de satılan başka bir model yok. Hero’nun Türkiye’de başlangıcından bu yana en çok sorulan ve talep edilen modellerinden biri. 5 vites ve 213 cm uzunluğundaki boyutu ile iri motosikleti sevenlerin ilgisini çekiyor. Led stopları, tubles lastikleri, çift ön farı, 15 LT yakıt deposu, döküm jantları, entegre fren sistemi ile kategorisinde favori. Fanları ile Nisan ayında buluşmaya başlayacak. Karizma R fiyatı ile 150 ve 250 cc arasındaki tüm sürücülere göz kırpıyor. Fiyat: 6.590 TL
HUNK: Sportif yuvarlak hatları var. 150 cc motor hacmindeki Hunk, bu dizaynı ile Türk sürücülerin sevgisini kazanacak bir yapıda. 15,6 HP gücündeki ATFT motoru var. Hunk, iki versiyona sahip. Versiyonların birinde arka disk fren varken diğerinde opsiyonel. Ön arka tubles lastikler, dijital ekran, 5 kademeli arka gazlı amortisör, led stoplar, gövde rengi dikiz aynalar, Hunk modelinin standart özellikleri. Fiyatı: 5.456 TL.
T SPORT: Büyük hacimli modellerin dizaynına sahip olan T Sport, daha çok şehirli kullanıcıların tercih ettiği ve keskin hatlara sahip bir model. Aerodinamik duruşu ve alt grenaj aksamı ile büyük hacimli modellerle yarışacak 150 cc ve 15,6 HP gücünde bir model. Ön arka tubles lastikler, dijital ekran, 5 kademeli arka gazlı amortisör, led stoplar,gövde rengi dikiz aynalar Hunk modelinin standart başlıca özellikleri. Fiyatı: 5.626 TL.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder