Potansiyel müşteriye nokta atışı
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in sosyal medya üzerinden satış yapabilmesi için Twitter’ın ‘web card’ modelini kullanan Endorphin Digital, Twitter’ın reklam panelinde detaylı bir profilleme yaparak potansiyel Mercedes-Benz müşterilerine ulaştı. Kullanılan sistem ile potansiyel Mercedes-Benz müşterisi olan Twitter kullanıcıları kendi zaman tünellerinde; Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in A-Serisi, B-Serisi, E-Serisi, CLA ve GLA model araçlar için sunduğu finansman kampanyalarıyla ilgili iletilerle karşılaştı.
Finansman kampanyalarıyla ilgili Tweet’leri gören kullanıcılar tek bir tıkla form sayfasına yönlendirildi. Doldurulan formlardan alınan bilgiler doğrultusunda müşterinin tam olarak ne istediğini anlayan Mercedes-Benz Finansal Hizmetler Pazarlama Ekibi bu noktada devreye girerek Twitter’dan başvuruda bulunan kullanıcılara ulaştı. Gerçekleştirilen iletişim neticesinde direkt Twitter hesap kullanıcılarına bir adet Mercedes-Benz E-Serisi ve bir adet Mercedes-Benz GLA, satışı gerçekleştirildi ve kredilendirildi.
Pazarlama dünyasında büyük yenilik
Twitter’dan alınan bilgiye göre; Mercedes-Benz Finansal Hizmetler ve Brandit Group iştiraki Endorphin Dijital’in ortak yürüttüğü sosyal medya pazarlama iletişimi ile gerçekleştirilen satış, Türkiye’de bir ilk. Dünyanın önde gelen markalarından biri olan Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in, gerçekleştirilen bu satış sayesinde pazarlama dünyasında da bir adım öne geçtiği düşünülüyor. Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’e dijital pazarlama hizmeti veren Endorphin Dijital de önümüzdeki dönemler için yeni ve yenilikçi kampanya fikirlerini sektörle paylaşacağının müjdesini veriyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder