Pick Up ta liderliğe oyanayan Nissan, yenilikleriyle de göz dolduruyor

Türkiye de Navara ve Qashqai ile satışlarını arttıran Nissan, yeni teknolojilerini sergilemey,e tanıtmaya devam ediyor.Pulsar'ı 2016'da Türkiye ye getirmeye başlarken vatandaşı Mitsubishi'yi de bünyesine kattı.Bir Renault  - Nissan ittifakı olan firmanın markaları arasında Nissan ve  Mitsubishi'den başka  Datsun ve Infiniti de var.
 

Yeni teknolojilere ve özellikle otonom sürüş teknolojisine yatırım yapmaya devam eden Nissan, Las Vegas’ta gerçekleştirilen Tüketici Elektroniği Fuarı (CES) 2017’de markanın gelecek vizyonunu, yeni teknolojileri ve tüketici beklentilerini karşılayan teknolojiler geliştirmek üzere hayata geçireceği yeni işbirlikleri de açıkladı.

Japon otomotiv devi Nissan, CES 2017’de Nissan Intelligent Mobility teknolojisinin markanın gelecek vizyonunu gerçekleştirmedeki önemini anlattı. Nissan ayrıca günümüzde olduğu gibi gelecekte de tüketicinin hayatını kolaylaştıracak yeni teknolojik gelişmelerle yeni işbirliklerini de açıkladı.

Nissan’ın otomotiv sektörüne yönelik önemli bir değişimi ve fırsatı CES 2017 kapsamında gündeme getirmesinden duyduğu memnuniyeti ifade eden Nissan Başkan ve CEO’su Carlos Ghosn: “Nissan, otomobilleri güçlü ve sürülebilir kılan ve geniş kitlelerle bütünleştiren teknolojiler geliştirme konusunda köklü bir geçmişe sahip. Günümüz teknolojileri gelecekteki sıfır emisyonlu araçlara ve sıfır ölüm oranına sahip yollara ulaşma noktasında önemli bir yapı taşı oluşturuyor. Yenilikçi vizyonumuzla geleceğe umutla bakıyoruz” dedi. Ghosn şirketin yeni teknoloji ve işbirliklerini anlatarak sözlerini sürdürdü.


Nissan Intelligent Mobility otomobilleri güçlü ve sürülebilir kılma ve geniş kitlelerle bütünleştirme noktasında ilham veren üç yenilik alanını kapsıyor. Nissan Intelligent Mobility müşterilere daha güvenli, daha kontrollü ve araç içerisindeki herkese daha konforlu bir yapı, aynı zamanda daha temiz ve daha verimli otomobillerle benzersiz bir sürüş deneyimi ve bunun yanı sıra üstün bağlanabilirlik özellikleriyle daha geniş kitlerle bütünleşme imkanı sunuyor.

Nissan’ın geleceğe ışık tutan teknolojileri ve işbirlikleri
Nissan CES 2017 kapsamında otonom sürüşe giden yolda önemli birer yapı taşı olan yenilikler ve işbirliklerini de açıkladı. Nissan tarafından NASA teknolojisiyle geliştirilen Sorunsuz Otonom Sürüş (Seamless Autonomous Mobility - SAM) çok daha kısa sürede çok daha fazla otonom sürüş özelliğine sahip aracın yollara çıkmasını sağlayacak olan önemli bir inovasyon olarak öne çıkıyor.


Nissan ve Japonya’nın önde gelen internet şirketi DeNa Japonya’da sürücüsüz otomobillere yönelik saha testlerine başlayacaklar. Hedef ise 2020 yılına kadar otonom sürüş özelliğine sahip araçların ticari kullanımına yönelik testlerin kapsamını genişletmek. Nissan ayrıca yakın gelecekte satışa sunacağı yeni Leaf modelini otonom sürüş teknolojisi ProPILOT ile donatacak.

Renault-Nissan Ortaklığı gelişmiş bağlantılı araç teknolojilerinin geliştirilmesi ve tesis edilmesi sürecini hızlandırmak üzere Microsoft ile işbirliği yapıyor. Örneğin Cortana teknolojisi sürüşü daha üretken ve eğlenceli kılma potansiyelini beraberinde getiriyor.

Nissan, Rockefeller Vakfı öncülüğünde otonom sürüş, elektrikli otomobiller ve yeni mobilite hizmetleri planlama noktasında yardımcı olmak üzere hızla gelişen 100 kent ile işbirliği yapıyor.

NISSAN NAVARA 2016 YILININ EN GÖZDE PICK-UP’I OLDU

Japon otomotiv devi Nissan, efsanevi pick-up modeli Navara sayesinde, “Yılın En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası” oldu. Ayrıca Nissan “Navara Lansman İletişimi” projesi ile Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” olarak ödüllendirildi. Mart ayında yenilenerek satışa sunulan Nissan Navara, 2016 yılında Uluslararası En İyi Pick-Up ödülünün de sahibi olmuştu.

Nissan’ın 12’nci nesil pick-up modeli ödüle doymuyor. 2016 Mart ayında yollara çıkan Navara ile Nissan, Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından hem “2016 Yılının En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası” ödülünün, hem de “Navara Lansman İletişimi” projesiyle de “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” ödülünün sahibi oldu. İlk kez üretildiği 1935 yılında Pick-Up segmentinin öncülüğünü yapıp bu sınıfa adını veren Nissan, 2005 yılında çıkan SUP’u Nissan Navara ile de bu segmentte hem şehir, hem de offroad kullanımını aynı konfor ve rahatlıkla sunmayı başararak yepyeni bir sayfa açtı. Bir yıllık bir aradan sonra segmentine başarılı bir dönüş yapan Nissan Navara, 2015 Kasım ayında da Fransa'nın Lyon şehrinde düzenlenen törende “2016 Uluslararası En İyi Pick-Up Ödülü’’nün (International Pick-up Award 2016) sahibi oldu.

Arazi sürüş yeteneği, dayanıklılığı ve taşıma kapasitesi ile sınıfının vazgeçilmezi olan Navara, crossoverlardan ilham alınan benzersiz konfor ve sürüş özellikleriyle de dikkat çekiyor. Araç çift kabin versiyonunda binek araçlara eş değer beş kollu helezon yaylı arka süspansiyon sistemi ve bir önceki nesle göre 67 mm uzamış olan yükleme bölümüyle de farklılaşıyor. Çevre Görüş Sistemi (AVM) gibi yenilikçi ve ulaşılabilir araç teknolojilerini de barındıran Nissan Navara, sürüşün daha güvenli, konforlu ve pratik bir hale gelmesini amaçlarken, bu özellikleriyle, Pick-up pazarında benzersiz olmasıyla da öne çıkıyor.

Pick Up pazarında da liderliğe oynuyoruz
Navara’nın 2016 yılında kazandığı başarılardan büyük mutluluk duyduğunu dile getiren Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök “2016 Uluslararası En İyi Pick-Up Ödülü’nün sahibi olan Nissan Navara sayesinde, ODD tarafından da hem “Yılın En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası” ödülüne, hem de “Navara Lansman İletişimi” projemizle de “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” ödülüne layık görülmek bizler için çok gurur verici. SUV segmentinde uzun yıllardır yakalamış olduğumuz başarıyı, aynı şekilde bir yıl aradan sonra yeniden lanse ettiğimiz Nissan Navara ile de sürdürmek, kararlı büyüme stratejimiz çerçevesinde bu yılki hedeflerimiz arasındaydı ve bunu başarıyla gerçekleştirdik” diye konuştu. Nissan’ın 80 yıllık pick-up deneyimine güvendiğini belirten Sinan Özkök, “Köklü ve başarılı pick-up geçmişimizi aynı başarıyla geleceğe taşıyacağımıza ve sahip olduğumuz bu deneyim ve bilgi birikimiyle de pazardaki performansımızı 2017 yılında da arttıracağımıza olan inancım tam” dedi.


NISSAN TÜRKİYE 2016 YILINDA SATIŞ REKORU KIRDI

Japon otomotiv devi Nissan; 2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile Türkiye pazarında satış rekoru kırdı. Türk otomotiv pazarının yüzde 1,6 büyüdüğü 2016 yılında yüzde 21 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayan Nissan, pazar payını da yüzde 3,26’ya çıkardı.

Nissan, Türkiye pazarına girdiği tarihten bu yana en yüksek satış adedine 2016 yılında ulaştı. Türk otomotiv pazarının bir önceki yıla göre yüzde 1,6 büyüdüğü bir yılda, Nissan yüzde 21 büyüme ile hem pazar payını önemli oranda arttırdı, hem de sene başında hedeflediği yüzde 10 büyüme hedefini ikiye katlamış oldu. Otomotiv sektöründe yaşanan ÖTV artışı, kurlardaki sert dalgalanmaya rağmen 2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile bir rekora imza atan Nissan, 2015 yılında yüzde 2,73 olan pazar payını yüzde 3,26’ya çıkardı. Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, 2016 yılında yeni bir satış rekoruna imza atarak sektördeki paylarını önemli oranda arttırdıklarını söyledi.

“Pazar payımızı önemli oranda artırdık”
Ürün gamını genişletmenin ve istikrarlı büyüme stratejilerinin bir sonucu olarak 2016 yılında sektör ortalamalarının çok üzerinde bir büyüme hızı yakaladıklarına dikkat çeken Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, “Bu sayede Nissan Türkiye olarak 2016 yılında otomobil satış adetlerini bir önceki yıla kıyasla yüzde 21 arttırarak rekor satış adedine ulaştık” dedi. Nissan’ın 2016 yılında sağladığı büyümeyle Türkiye’de en hızlı büyüyen markalar arasına girdiğini belirten Özkök, “2016 yılında gerçekleştirdiğimiz 32 bin 53 adet satışla Nissan’ın, Türkiye pazarına girdiği tarihten bu yana en yüksek satış adedine ulaştık. Türk otomotiv pazarı yüzde 1,6 büyürken, biz yüzde 21 oranında bir büyüme gerçekleştirdik. Böylece pazar payımızı yüzde 2,73’den 3,26’ya çıkardık. Nissan Türkiye olarak, hem kırdığımız rekor satış adedimizle, hem de yakaladığımız pazarın çok üzerindeki büyüme oranımızla gurur duyuyoruz” diye konuştu.

Geçtiğimiz yıl, 2016'nın En İyi Pick Up'ı seçilen Nissan Navara ve C segmentinin en geniş arka diz mesafelerinden birine sahip Nissan Pulsar’ı lanse ederek ürün gamlarını kuvvetlendirdiklerini de dile getiren Özkök; “Navara modelimiz ‘2016 Uluslararası En İyi Pick-Up Ödülü’nü aldı ve Navara sayesinde Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından ‘Yılın En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası’ Ödülü’ne layık görüldük. Navara’nın bu başarılarının yanı sıra, SUV ailesinin vazgeçilmez modeli Qashqai de lanse edildiği ilk yıldan bu yana olduğu gibi 2016 yılındaki 18 bin 365 adet satışıyla sınıfının en çok satan modeli oldu ve liderliğini bir kez daha kanıtladı. Nissan olarak bu motivasyonla 2017 yılında da yeni başarılara imza atacağız.” dedi.

Qashqai 10’uncu yılını da açık ara liderlikle kutladı
Tasarımdan, konfordan ve hacimden ödün vermeyen kompakt ölçüleri, motor ve şanzıman seçenekleri ile crossover segmentine ilham veren SUV ailesinin vazgeçilmez modeli Qashqai, 10’uncu yılını da yine açık ara liderlikle kutladı.

Nissan SUV ailesinin vazgeçilmez modeli Qashqai, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli oldu. 2007 yılından bugüne kadar Avrupa’da 2.5 milyonun üzerinde üretim başarısı gerçekleştiren Qashqai, Türkiye’de ise 2016 yılında gerçekleştirdiği 18 bin 365 adet satışla segmentinin tartışmasız lideri oldu.


Nissan Motor Company
Merkezi Japonya'nın Yokohama kentinde bulunan Nissan Motor Co. Ltd. Japonya'nın en büyük ikinci otomotiv şirketidir. Renault-Nissan İttifakı'nın bir parçası olan ve dünya genelinde 244 bin 500'den fazla çalışanı bulunan Nissan, 2015 yılı içinde 5.42 milyon araç satış gerçekleştirip, 12.23 trilyon Japon Yeni (109,8 milyar dolar) gelir elde etti. Nissan, Infiniti ve Datsun markaları altında altmıştan fazla modelden oluşan zengin bir ürün yelpazesine sahip olan Nissan Motor Co. Ltd. sıfır emisyonlu mobilite konusunda da dünya lideri konumundadır. Nissan'ın bu alandaki dominant modeli LEAF dünyanın geniş kitlelere yönelik tamamen elektrikli ilk araç olma özelliğini taşıyor. LEAF aynı zamanda sıfır emisyonlu araç segmentinde sahip olduğu yaklaşık yüzde 50 pazar payıyla tarihin en çok satılan elektrikli modeli unvanına sahiptir. Fransız üretici Renault ile 1999’dan bu yana ortaklığı bulunan Nissan’ın, 2016 yılı itibariyle de Renault-Nissan İttifakının devamı niteliğinde Mitsubishi Motors ile ortaklığı başlamıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow by Email