Türkiye genelinde 35 ilden 60 bayinin katıldığı buluşmada, dünyadaki hızlı değişimle birlikte müşteri beklentilerinin de değiştiğini söyleyen Yamaha Motor Türkiye Genel Müdürü Bora Cansever “Yamaha felsefesini ve değerlerini özümseyip, hızla değişen müşteri beklentilerini aşan hizmetler sunarak siz değerli iş ortaklarımızla 2018 yılını ekonomide yaşanan dalgalanmaya karşın başarılı bir şekilde kapatıyoruz. 2019 yılında da devam etmesi beklenen zorlu şartlara rağmen tüketiciye eşsiz modeller ve hizmetler sunarak pazardaki konumumuzu güçlendirmeye devam edeceğiz. Müşteri memnuniyetini artıran hizmet çözümlerimiz, geliştirdiğimiz ve sektöre yeni heyecanlar katan projelerimizle büyümeye devam edeceğiz.” dedi.
Yamaha’yı oluşturan değerlerden bahseden Cansever’in ardından Yamaha Motor Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Ersin Şeker 2018 yılı satış değerlendirmesi ve 2019 yılı hedefleri hakkında bilgi verdi. Pazarlama İletişimine yönelik 2018 yılı içerisinde yapılan ‘Yamaha Yolda’ ve ‘MT Tour’ gibi sektörde ilk olan etkinliklerin başarılı yansımalarını Yamaha Motor Türkiye Pazarlama Uzmanı Ece Odyakmaz anlattı. Ardından 2019 yılında Türkiye’de satışa çıkacak yeni modeller tanıtıldı ve Satış Sonrası Hizmetlere dair uygulamalar aktarıldı. Toplantı sonunda interaktif geçen soru cevap bölümünden sonra keyifli bir akşam yemeği ile organizasyon sonlandı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder