En Yeni KOnsept; Scania NXT

NXT geleceğe hoş geldiniz! şehirler için Scania'nın yeni pil elektrik kendinden tahrikli araç konseptleri esnek gündüzleri mal teslim ve geceleri çöp almak için, ve sabah ve akşam işten taşıt almaya adapte edilebilir. 
Scania'nın yenilik güçlü tezahürü olarak onun mühendisleri çeşitli kentsel ulaşım şeklini değiştirecek bir konsept aracın geliştirilmesinde bir sonraki seviyeye, şirketin DNA kalbini oluşturan modüler sistemi geliştirdi.





Dünya çapında sayısız şehirler artık emisyonları ve sıkışıklığı azaltmak için ihtiyacı tarafından yönlendirilen onların ulaşım sistemlerini, değişen üzerinde duruluyor. elektrikle çalışan ve kendinden tahrikli araçların yoluyla yeni teknolojilerin ve altyapının geliştirilmesinin önemli önkoşullar olacak zaman sürdürülebilir bir ulaşım sistemine aşağı şehirler. 
- NXT kentsel ulaşım geleceği için bir vizyon olduğunu, Scania'nın Başkanı Henrik Henriksson diyor. Bu yeni teknolojilerin Daha hala olgun gerekiyor, ama bizim için aslında pratikte ulaşılabilecek olanı göstermek için bir konsept araç yapmak için önemliydi. NXT 2030 için tasarlanmıştır ve sonrası ancak bugün mevcut olan öncü teknolojileri bir dizi içermiyor. 
NXT bir otobüs modülü, bir dağıtım modülü kamyon veya süpürmek bağlı modül ön ve arka sürebilirim. 12 Stockholm, Haziran 10 UITP Toplu Taşıma Zirvesi'nde gösterilen yenilikçi konsept araç için otobüs modülü. 
daha fazla esneklik 
Vasıta taşıma için ekosistemde gerçek değişiklik yaparak önemli bir rol oynayacaktır, ama aynı zamanda çok daha gerekli olacaktır. o elektrikli araçlar ve kendinden tahrikli araçlar için hem uyarlanması için altyapının güçlü gelişimi gerekli. Buna ek olarak, şehirlerde insan ve mal günlük akış oldukça ayrı silolarda daha aynı şekilde ele alınır. 





Yardımcı Taşıma birçok bakımdan kentsel darbesidir. Biz işe ya da okula, gıda mağazaları ve restoranları, toplanır ve bertaraf için taşınan hastane ve çöp verilen ilaçlar ulaşmak üzere nasıl. Ama bugün, bu akışlar kadar çoğu insan hareket halinde oluşturdukları zaman da mal sabah yoğun saatlerde teslim edildiğinde, optimize gelmektedir. çoğu insan uyurken aynı zamanda geceleri şehir merkezlerinden yoğun trafik çoğunu hariç. 
- Scania Biz şehirler için tüm taşıma yeniden çizmek mümkün değil. Ama ne yapabiliriz değişime ilham veren ve bu NXT arkasındaki fikir - farklı ve daha sürdürülebilir bir şekilde taşıma ve araç düşünmeye başlamak için, Henrik Henriksson diyor. 
Biz yeni bir seviyeye toplu taşıma kavramını almak zorunda. artan otomasyon sayesinde daha kolay toplu taşıma daha fazla esneklik elde etmeyi mümkün kılar. 
- Bu yeni bir şey, gerçekten farklı bir şey olduğunu, Robert Sjödin, NXT için proje yöneticisi söylüyor. Aynı zamanda, esnek ve modüler birimleri büyük oranda ana Scania'da. 
Sekiz metre uzunluğunda konsept araç anlamlı ağırlığını azaltarak, kompozit malzemeden bir modül olarak inşa edilmiştir. silindirik pil hücreleri daha iyi ağırlık dağılımı katkıda bulunurken aksi ölü boşluk olacağını yararlanmak anlamına gelir zemin altında yerleştirilir. sekizden az tonluk düşük taşıt ağırlığı ile, bugünün pillerin aralığı 245 km olarak tahmin ediliyor. 
- küçük adımlarla sürekli iyileştirmeler hep Scania nitelendirmiştir Robert Sjödin diyor. Şimdi geleceğe attığı büyük adımı. Araç elektrikli kendine giden araçların bizim gelişmeye devam edeceğine değerli verilerini bizimle olacaktır. 

Kaynak; scania.com   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara