Paris Otomobil Fuarı'ndaki
Stellantis markaları, şirketin müşterilerine temiz, güvenli ve ulaşılabilir
çözümler sunma konusundaki bağlılığını gözler önüne serdi.
Otomotivin her alanına yatırım
yapan, dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, geniş ürün gamı ve
yeni nesil teknolojileriyle bu yıl 90’ıncı kez kapılarını açan Paris Otomobil
Fuarı’nda adeta gövde gösterisi yaptı. Fuarda Stellantis markaları, kullanıcılarına
temiz, güvenli ve uygun fiyatlı mobilite için geniş bir yelpazede zengin bir
çeşitlilik sunmak üzere yeni ve güncellenen elektrikli araçlarını tanıtırken,
Citroën, PEUGEOT ve Alfa Romeo’nun stantlarında yoğun bir elektrikli rüzgarı esti.
Bu üç ikonik markayı Leapmotor International'ın Paris Otomobil Fuarı'ndaki
tanıtımı tamamladı.
Leapmotor B10 ilk kez görücüye
çıktı!
Stellantis liderliğindeki
ortak girişim, Çinli otomobil üreticisi Leapmotor’un uygun fiyatlı, ileri
teknoloji odaklı araçlarını Çin dışındaki küresel pazarlarda sunmayı amaçlıyor.
Paris Otomobil Fuarı bu kapsamda, Leapmotor araçlarının genişleyen ürün gamının
en yeni üyesi B10 kompakt SUV modelin ilk küresel gösterimine de ev sahipliği
yaptı. Fuar kapsamında açıklamalarda bulunan Stellantis CEO'su Carlos
Tavares, “Dünyanın dört bir yanındaki rüzgarlara rağmen, tüketiciler
performans, tarz ve mükemmel sürüş deneyimi sunan çevre dostu araçlara sahip
markaları seçmeye devam ediyor. Önümüzdeki zorlukların üstesinden geliyoruz ve
dünya genelindeki müşterilerimize temiz, güvenli ve uygun fiyatlı mobilite
sağlama konusunda derin bir sorumluluğa sahip olduğumuzun bilincindeyiz” dedi. Carlos
Tavares ayrıca, Paris Otomotiv Zirvesi’nde yaptığı konuşmada temiz, güvenli
ve uygun fiyatlı mobilite sunmanın zorluklarıyla başa çıkma konusunu ele aldı.
Etkinlik, PFA'nın YouTube ve LinkedIn kanallarında canlı yayınlandı.
Aynı anda 12 farklı BEV
üretiyor!
Stellantis, 7 bileşen
fabrikasıyla desteklenen Fransa genelindeki beş montaj tesisinde 12 adet
batarya elektrikli araç (BEV) üretiyor. Bu
yılki fuarda Stellantis’in tanıttığı ürünler şu şekilde:
PEUGEOT: Peugeot E-408’in dünya tanımı ile markanın batarya elektrikli araç sayısı
12 adede çıktı. Katılımcılar ayrıca siparişe açılan Peugeot E-3008 (700 kilometre)
ve Peugeot E-5008 (668 kilometre) SUV modellerin uzun menzilli versiyonlarını
da yakından inceledi.
Citroën: Marka dört yeni ürün tanıtımı ile adeta yeni bir döneme giriyor. Her ikisi
de tamamen elektrikli olarak sunulan yeni Citroën C4 ve C4 X modellerinin
tanıtımı, tamamen yeni C5 Aircross'u müjdeleyen dikkat çekici bir konseptle
birlikte markanın ürün gamının yenilenmesindeki bir sonraki adımı gözler önüne
seriyor. Marka ayrıca yeni Ami, maceracı Buggy Vision ve muhteşem bir kule
ekran ile Ami mikromobilite aracın dördüncü yılını kutladı.
Alfa Romeo: Alfa Romeo, 136 HP gücündeki kompakt spor modeli Junior Ibrida’nın dünya
tanıtımını gerçekleştirdi. Bu versiyon, 156 HP ve 280 HP VELOCE olmak üzere iki
farklı güç seçeneğine sahip Elettrica ile birlikte her müşterinin gereksinimine
cevap veren zengin bir ürün gamını tamamlıyor. Bu tanıtım, Alfa Romeo'nun 2025
Tonale'nin tanıtımını da içeren tüm ürün gamının sergilendiği stanttaki en
önemli etkinlik oldu.
Leapmotor: Marka, B10 SUV'nin dünya lansmanına ek olarak her ikisi de Avrupa'da seçkin Stellantis bayilerinde siparişe hazır B segment iç hacmine sahip kompakt bir A segment kentsel elektrikli araç T03 ile modern, teknoloji meraklısı tüketiciler için tasarlanan elektrikli D-SUV C10 ve ayrıca 800 volt mimari ve hızlı şarja sahip C16 SUV modellerini sergiledi.
Hedef Dare Forward 2030’u
gerçekleştirmek!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder