Dünyanın
önde gelen petrol şirketlerinden Total, hizmet kalitesini arttırmak amacıyla
“Top Service – Kalite Kulübü Haftaları” projesini hayata geçiriyor. Total
çalışanlarının istasyonları ziyaret ederek en başarılı Ön Saha Görevlisini
seçeceği proje 27 Şubat – 19 Mart tarihleri arasında gerçekleşecek.
Hizmet kalitesini artırmak, müşterilerin
istasyonlarda “doğru yerde” olduklarını onlara her gelişlerinde hatırlatmak
amacıyla Total, “Top Service - Kalite Kulübü Haftaları” projesini hayata
geçiriyor. 27 Şubat – 19 Mart tarihleri arasında tüm dünyada gerçekleşecek olan
proje kapsamında Total çalışanları istasyonları ziyaret ederek en başarılı Ön
Saha Görevlisini seçecekler. Ziyaretlerin sonucunda doldurulan formlar Total
Oil Türkiye Genel Müdürlüğüne iletilerek değerlendirmeye alınacak.
Seçim kriterleri tek tek değerlendirilerek
seçilen Ön Saha Görevlileri ilan edilecek. Ayrıca Proje bitiminde yapılacak
olan çekiliş sonucunda kazanan 3 Total çalışanı ve 5 Ön Saha Görevlisi ödüllendirilecek.
Ödül almaya hak kazanan Ön Saha Görevlilerine ödülleri Nisan ayında Total Oil
Türkiye Genel Müdürü Sn. Antoine Tournand tarafından verilecek.
Total istasyonlarında yapılan kalite
kontrolü yeni bir uygulama olmamakla beraber, düzenli olarak istasyonlar gizli
müşteriler tarafından ziyaret ediliyor. 300'den fazla istasyon çalışanı her
sene cumhuriyet altını ile ödüllendiriliyor. Saha müdürleri de istasyonda
geliştirilmesi gereken konularla ilgili olarak gizli müşterilerin ziyaretleri
arasında, ilerleme kaydedebilmek için, daha detaylı bir istasyon değerlendirme
formu dolduruyorlar. Bu sene, bu uygulama bütün çalışanları kapsıyor. Ve
böylece Total Oil Türkiye A.Ş., kalitenin şirkette çalışan herkesin işi
olduğunu göstermek istiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder