Volvo
Kamyon için güvenlik her zaman büyük önceliğe sahip ve bu nedenle çekimler Hırvatistan'da
trafiğe kapalı bir alanda yapıldı. Peter Pedrero bu konuda; “Akrobasi
gösterileri, maceraperestlere göre bir iş değil. Hazırlık ve planlama aşaması başarılı bir sonuç
elde etmek için son derece önemli” diyor.
Mümkün olan en yüksek güvenlik düzeyine ulaşmak için ekip,
kamyon tekerlerinin önünü kaplayarak Will’in tekerlek altına girip bir kaza
yaşanmasına engel oldu.
Zorluklarla yüz
yüze
Bu gösteride en zor bölümlerden
biri Will’in kızak üzerinde ayağa kalktığı sahneydi. Bu hareket, normalde sokak
kızağında yapılan hareketlerin biri değil. Will Stephenson “Benim için bu hareket normalde yaptığım bir
şey değildi. Dolayısıyla bu hareketi iki hafta içinde öğrenmek zorundaydım”
diyor.
Diğer bir kritik an ise Will’in
sıyrılarak yan tarafa geçmek zorunda olduğu kısımdı. Bu kısım, Will’in
becerilerinin sınırlarını zorladı. Ayrıca yol yüzeyi de çok önemliydi. Ekip, en
küçük bir taş ve mıcır için bile asfaltı sürekli kontrol etmek zorundaydı.
Peter Pedrero “Will’in kamyonun
altında kontrolünü kaybetmesine ve düşmesine neden olabilecek her şeyi ortadan
kaldırmak zorundaydık” diyor.
Şimdi kaykaylı teknisyenin aksiyonunu
görmeye hazır mısınız? Filmi http://youtu.be/OsE-pga01C4
adresinden izleyebilirsiniz.
Sokak Kızağı
Sokak kızağı, asfaltla kaplı bir yol veya alanda kızağı aşağı
doğru sürmeyi gerektiriyor. Bu spor, kaykaycıların boardları üzerine
uzandıklarında yokuş aşağı yüksek hıza ulaştıklarını görmeleri ile Güney
Kaliforniya’da doğdu. Kızak, genellikle çelik, alüminyum, ahşap ve karbon fiber
gibi malzemelerden özel olarak yapılıyor. Bugün dünyada yaklaşık 1200 aktif sokak
kızağı kullanıcısı bulunuyor.
William Stephenson
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder