(yeni kompakt SUV) Mokka'yı yakıt tasarrufu sağlayan 3 motor seçeneği ile Türkiye’ye getiriyor..
1.7 lt’lik dizel motor 130 hp güç üretiyor, önden
çekişli olarak 120 g/km CO2 emisyonu ve 100 km’de 4.5 lt yakıt tüketimi
ve 300 Nm’lik maksimum tork ile SUV segmentinde en fazla yakıt tasarrufu
sunan modellerden biri. Türkiye pazarına önden çekişli modelin sadece
otomatik şanzımanlı versiyonunun sunulması
planlanıyor. Bu da 100 km’de
5.3 lt yakıt tüketimi ve 139 g/km CO2 salınımı anlamına geliyor.
1.4 lt’lik benzinli motor 140 hp güç ve 6 ileri şanzımanla geliyor. 4X4
standart olarak sunuluyor ve 100 km’de 6.4 lt yakıt tüketimi ve 149
g/km’lik CO2 salınımı öngörülüyor. 1.7 dizel otomatik haricindeki tüm
motor çeşitleri ile start&stop özelliği ile ekstra yakıt tasarrufu
sağlanabiliyor. Bu da şu demek, şehir içinde yoğun trafikte bile Mokka
ile yakıt tasarrufu sağlamak mümkün. Mokka’da daha küçük motor
isteyenler için 1.6 lt 115 hp’lik motor seçeneği de mevcut.
Mokka, akıllı dört çeker teknolojisiyle yol tutuş şampiyonu bir SUV olarak geliyor. Yol şartlarına göre ön ve arka tekerler arasında tork dağılımını gerektiği gibi gerçekleştiriyor böylece zor yol koşullarında yüksek yol tutuş performansı sağlanırken daha düzgün yol koşullarında ve dört çekerin gerekli olmadığı durumlarda yakıt tasarrufu sağlanıyor. MacPherson gergiler, Opel mühendisleri tarafında geliştirilerek Mokka’nın ön süspansiyonunda yerini alırken, arka süspansiyonda U şekilli torsiyon önden çekişli sürüşe de dört çekişli sürüşe de tam uyum sağlıyor.
Opel, Mokka ile kompakt SUV segmentine giren ilk Alman oluyor. 4.28 metrelik boyu, cömert yaşam alanı ile çekici tasarım ve yenilikçi teknolojiler ulaşılabilir fiyatla sunuluyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder