Son Model Takas Projesi'yle Skoda Göz Kamaştırıyor

Sosyal medyadaki çalışmalarıyla farkındalık yaratan Proximity İstanbul, Skoda için
hazırladığı çok özel bir Facebook uygulamasıyla yine fark yaratıyor.
“Şehre gitmenin en eğlenceli yolu” olarak lanse edilen yeni Skoda Citigo şimdi
de www.facebook.com/SkodaTurkiye sayfasında bulunan “Son Model Takas”
uygulamasıyla sosyal medyadaki yerini güçlendirmeyi hedefliyor.
Yoğun ilgi toplaması beklenen “Son Model Takas” uygulamasında katılımcılar cep
telefonlarını takas ederek yeni iletişim araçları olarak istedikleri plaka ve renkten
oluşan Skoda Citigo’larını kendileri belirleyebilecekler. Facebook sayfasında yer alan
Son Model Takas uygulamasına katılarak cep telefonlarını Skoda Citigo ile takas eden
katılımcılar, yapılacak çekilişin ardından büyük ödül olarak son model bir Skoda
Citigo’yu kazanma şansı yakalayacaklar.

Marka: Skoda

Marka Yetkilisi: Burcu Bozkurt

Ajans: Proximity İstanbul

Stratejik Planlama: Harun Yücesoy, Enis Demirci

Müşteri Temsilcisi: Gizem Coşkun

Metin Yazarı: Duygu Kocaağaoğlu

Analist: Taylan Azimli

Proximity İstanbul
Omnicom Group çatısı altında yer alan, BBDO ile bağlantılı çalışan ve 50 ülkede 67 ofisi, 2.500’den fazla çalışanı olan Proximity, dünyanın en çok ödüllendirilen dijital, direct ve CRM global network ünvanını taşıyor.
Proximity İstanbul olarak;
- veri ve iç görüye dayanan güçlü yaratıcı fikirlerle, markaları insanlar için;
- doğrudan pazarlama ve CRM alanındaki birikimimizle de insanları markalar için daha değerli hale getiriyoruz.

Kısacası, tüketici ile marka arasındaki ilişkiyi yöneterek, müşterilerimiz için değer yaratıyoruz. Sosyal medya iletişimi odağımızın yanı sıra, ağırlıklı olarak sosyal CRM, tüketici etkileşim stratejisi ve planlaması, dijital pazarlama ve etkinlik pazarlaması konularında 3M, Arzum, Ataonline, Biscolata, DHL, Erikli, HP, İstinyePark, Karaca, Karaca Home, KVK, Milango, NutyMax ve Şölen Çikolata gibi markalara hizmet veriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara