Renault, 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sindeüç ödüle layık görüldü Renault,
Journal de l’Automobile ve TNS Sofres Araştırma Enstitüsü tarafından
ortaklaşa düzenlenen 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde 3 ödüle
layık görüldü:
· Geleceğin Mobilitesi ve Çevre ödülü,
· Renault Captur reklamı için İletişim ödülü,
· Yeni Renault Clio reklamı için İletişim kategorisinde
ikincilik ödülü.
‘Geleceğin
Mobilitesi ve Çevre’ ödülü, Temmuz 2013’de TNS Sofres Car360°
tarafından yürütülen araştırma neticesinde Renault’ya verildi. Bu
araştırma kapsamında otomobil markalarıyla ilişkileri konusunda 3bin
100’den fazla müşteri ile görüşmeler yapıldı. Düşük CO2emisyonları
konusunda Avrupa’nın bir numaralı otomobil üreticisi olan Renault,
çevreye ve elektrikli mobilite programına bağlılığından dolayı
ödüllendirildi.
‘İletişim’ ödülü ise TNS Sofres’in düzenli olarak yürüttüğü BAIT (Uluslararası Marka Reklamları Takibi) çalışmasının sonuçlarını yansıtıyor. Söz konusu çalışmada her yıl Fransa’da 5bin kişiye reklam kampanyaları hakkındaki görüşleri soruldu. Ödüller, markanın tasarım yenileme anlayışının sembolü haline gelen ve lanse edildiklerinden beri büyük başarılara imza atan Captur ve Yeni Clio ile ilgili iki Renault kampanyasına verildi.
‘İletişim’ ödülü ise TNS Sofres’in düzenli olarak yürüttüğü BAIT (Uluslararası Marka Reklamları Takibi) çalışmasının sonuçlarını yansıtıyor. Söz konusu çalışmada her yıl Fransa’da 5bin kişiye reklam kampanyaları hakkındaki görüşleri soruldu. Ödüller, markanın tasarım yenileme anlayışının sembolü haline gelen ve lanse edildiklerinden beri büyük başarılara imza atan Captur ve Yeni Clio ile ilgili iki Renault kampanyasına verildi.
Dacia 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde ödül aldı
Dacia,
Temmuz 2013’de TNS Sofres Car360° tarafından yürütülen araştırma sonucu
‘kullanım maliyetleri’ konusunda birinci marka oldu. Bu araştırma
kapsamında otomobil markalarıyla ilişkileri konusunda 3bin 100’den fazla
müşteri ile görüşmeler yapıldı.
Söz konusu ödül, Dacia’nın müşterilerine sunduğu ve çok iyi bilinen özelliklerinden dolayı verildi:
Söz konusu ödül, Dacia’nın müşterilerine sunduğu ve çok iyi bilinen özelliklerinden dolayı verildi:
· Yeni, modern ve düşük tüketime sahip motorlara sahip araçlar,
· Son derece rekabetçi fiyatlara sahip satış sonrası koşulları (yedek parça ve servis),
· Çok iyi ikinci el değeri,
· Daha fazla özelliğe ve donanıma sahip olmasına rağmen yeni modellerin değişmeyen uygun satın alma fiyatı.
Ödül,
TNS Sofres ve Journal de l’Automobile tarafından Paris’teki Automobile
Club de France’da düzenlenen bir törenle Dacia Marka Direktörü olan
Alain Lehmann’a verildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder