Yeni S Coupe, CLS ve B Serisi 2014'te..

 Mercedes Benz Türk50'ye yaklaşan Mercedes-Benz Türk, yeni nesil E-Klas, yeni CLA  ve S-Klas'ı pazara sunduğu 2013 yılında 20.023 adetlik otomobil satışıyla önceki yılın % 57 üzerinde satış gerçekleştirerek tarihinin en yüksek otomobil satışına ulaştı.

Mercedes-Benz Türk’e Yüksek Satış Performansı için Almanya’dan Ödül Geldi
Mercedes-Benz Türk’ün ana şirketi Daimler AG'nin otomobil pazarında faaliyet gösterdiği ülkeler çapında yaptığı değerlendirme sonucunda Mercedes-Benz Türk, 2013 yılındaki yüksek performansı ile Daimler dünyasında yılın en başarılı otomobil pazarı seçilerek “Yılın En Başarılı Pazarı” (Market of the Year – Passenger Car) ödülünü kazandı.
AMG/Affalterbach tesislerinde Daimler AG Yönetim Kurulu Başkanı ve Mercedes-Benz Otomobil Grubu Başkanı Dr. Dieter Zetsche, Daimler AG Mercedes-Benz Otomobil Şatış & Pazarlama Grubu Başkanı Ola Källenius, Mercedes-Benz Otomobil Şatış & Pazarlama Grubu Başkan Yardımcısı Matthias Luhrs'un yanı sıra Bayern Münih Kulübü’nün Eski Başkanı Franz Beckenbauer ve Mercedes AMG Petronas Formula 1 Takımı Yönetim Kurulu Üyesi Toto Wolf'un katılımlarıyla gerçekleşen törende, ödülü Mercedes Benz Türk adına Direktörler Kurulu Başkanı Rainer Genes ve Otomobil Pazarlama ve Satış Müdürü Şükrü Bekdikhan teslim aldılar. Yeni Mercedes
2014 yılında da başarı sürüyor
2014 yılı Ocak-Mart döneminde toplam otomobil pazarı bir önceki yılın aynı dönemine göre % 22 azalarak 89.347 adede geriledi. Bu süreçte Mercedes-Benz otomobil satışları 3.265 adetle bir önceki yılın aynı dönemine göre % 9 oranında artarak premium segmentin en çok satan otomobili oldu.
Bu artışta en önemli etken, yeni E-Serisi’nin Türkiye’ye özel olarak 1.6 litre motor seçeneğiyle satışına başlanan E 180 modeli oldu. Ayrıca markanın yeni dinamizminin açık bir ifadesi olan A-Serisi, Compact Sports Tourer segmentine yeni bir boyut getiren B-Serisi ile olağanüstü aerodinamik özellikleri ve öncü dört kapılı coupé tasarımı ile yeni bir segmentin öncülüğünü yapan CLA’nın 1.5 lt dizel motor ve otomatik şanzımanlı seçenekleri, 2014 yılı ilk çeyreğinde toplam Mercedes-Benz satışları içerisinde % 50 pay alarak, satışlara önemli ivme kazandırdı.

Mercedes-Benz Türk Otomobil Pazarlama ve Satış Müdürü Şükrü Bekdikhan;
“Pazarın daralma sürecine girdiği bir dönemde satış adetlerimizi ve pazar payımızı arttırmak fazlasıyla memnuniyet verici. Bu gelişmede yeni 1,6 lt dizel otomatik şanzımanlı kompakt sınıftaki ürünlerimizin devreye girmesi, müşterilerimizin beklentilerine ve hassasiyetlerine karşılık veren bir fiyat/kampanya politikasının yanısıra motivasyonu yüksek satış ve satış sonrası ekibimizin saha çalışmaları en önemli rolü oynamaktadır” şeklinde görüşlerini bildirdi.
Bekdikhan; “Halen yeni C-Serisi ve GLA modellerimizi showroomlarımızda tanıtmaya devam ediyoruz. Müşteri trafiğimiz bir önceki aya nazaran 54% artmış durumda ve yoğun bir ilgi ile karşı karşıyayız. Temel amacımız müşterilerimize sektördeki ‘En mükemmel müşteri deneyimi’ni yaşatmak. Bunun için bir yandan yeni bayi yatırımlarımız devam ederken, diğer yandan showroomlarımızı yeni müşteri beklentilerine göre organize ediyoruz. Özellikle kompakt sınıftaki müşterilerimizin 87% sinin ilk kez Mercedes-Benz markasıyla tanıştıklarını biliyor ve onların yıllar içerisindeki deneyimlerini en üst seviyede gerçekleştirmek istiyoruz” diye konuştu.
Şirketin bir diğer önceliğinin Mercedes-Benz otomobil grubunun “yedek parça alım” yatırımlarını Türkiye’ye çekebilmek olduğunu ve bunun için ana merkezdeki satınalma birimleriyle yakın temas halinde bulunduklarını belirten Bekdikhan, kısa bir süre içerisinde bu alanda da çok önemli işbirliklerini müjdeleyebileceklerine inandığını sözlerine ekledi.
Yeni Mercedes-Benz S-Serisi Coupé, yenilenen CLS ve yeni B-Serisi de 2014 yılında Türkiye’ye geliyor
Tasarım ve teknolojisiyle Mercedes-Benz markasının “amiral gemisi” modeli S-Serisi’ni andıran yeni C-Serisi ve kompakt SUV sınıfındaki yeni oyuncusu olarak Türkiye’de ilk kez Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’da sergilenen GLA, 15 Nisan’da Türkiye’de satışa sunuldu. Bu iki model, henüz satışa sunulmadan sosyal paylaşım sistelerinin, Mercedes-Benz çağrı merkezi ve internet sayfalarının en yoğun ilgi gören modelleri oldu.
Bu otomobiller dışında 2014 ilk çeyrek satışlarına büyük katkısı olan, Mercedes-Benz kompakt modelleri A-Serisi, B-Serisi ve CLA’nın dizel motorlu ve otomatik şanzımanlı seçeneklerinin satışına da 2014 yılı Şubat ayında başlanmıştı. Tüm bu modeller dışında; mükemmel tasarımı ile yepyeni S-Serisi Coupé, yenilenen CLS ve B-Serisi de 2014 yılı içerisinde Türkiye yollarında olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara