Volkswagen Facebook, Youtube 'den sonra Linkedin'de

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak amacıyla, iletişimini kesintisiz ve interaktif olarak hemen her platforma genişleten Volkswagen Binek Araç, şimdi yepyeni bir mecrayı daha iletişim kanallarına dahil ediyor; LinkedIn.
 Her platformda kesintisiz iletişimi esas alarak hayata geçirdiği uygulamalarıyla fark yaratan Volkswagen Binek Araç, iletişim kanallarına LinkedIn’i de ekledi.

 Türkiye’de 3,9 milyon aktif kullanıcısı bulunan LinkedIn profesyonel sosyal platformunda, yer aldığı diğer sosyal platformlardan farklı ve özel bir içerik yönetimi benimseyen Volkswagen Binek Araç, “Türkiye’nin En Çok Sevilen Otomobil Markası” olmasından hareketle, Volkswagen’in global ve lokal başarılarını anlatan içerikler sunmayı planlıyor. Bir şirket olarak Volkswagen hakkında bilgilere yer verilecek olan profilde, sektöre ve markaya dair faydalı içerikler ve çalışan deneyimleri bulunabilecek.

Volkswagen Binek Araç, var olduğu diğer sosyal platformlarda olduğu gibi www.linkedin.com/company/volkswagen-turkiye adresinden erişilecek LinkedIn profiliyle de mutlak liderliği hedefliyor. Bilindiği gibi Volkswagen Binek Araç, Facebook’taki 3,5 milyon takipçisiyle halen Türkiye’nin en büyük otomotiv marka sayfası unvanına sahip. 18 milyonu aşkın izlenme sayısıyla YouTube’un en çok izlenen otomobil marka kanalı olan Volkswagen Türkiye ayrıca, 2014 yılında hayata geçirilmesine rağmen kısa sürede 43 bin takipçi sayısına ulaşan Volkswagen Türkiye Instagram sayfasıyla da aynı başarıyı sürdürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara