Düzenlenen basın toplantısında konuşan D&D Motorlu Araçlar A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat Kaya; “Aston Martin işbirliğimizin temelleri bundan tam 2 yıl önce atıldı. Tüm Türkiye haklarının sahipliği anlaşmamız sonrasında D&D Motorlu Araçlar A.Ş. ‘yi kurarak yeni bir yola çıktık. Bu yol bizim başarı hikayemizin belki de en önemli parçası olacak.” dedi. “Dünyanın sayılı güzelliklerinden biri olan İstanbul boğazı sahil yolunda, en nezih ve gözde semtlerinden biri olan Yeniköy’de bulunan 1000 metrekarelik showroomumuzun yanında, şimdi de Aston Martin’in showroomunu açıyoruz. Eş zamanlı olarak İzmir Folkart Towers’da da ikinci showroomumuzu hizmete sokuyoruz. Haziran ayı içinde de Maslak’ta faaliyete geçecek yetkili servisimiz ile heyecanlı yolculuğumuz hız kazanmış olacak.”diyen Nevzat Kaya; “Bugüne kadar; “başardıklarımız, başaracaklarımızın teminatıdır” felsefesinden hiç uzaklaşmadık. İnanıyorum ki bu felsefemiz; Aston Martin Türkiye olarak da bizi en güzel yerlere taşıyacak. Hedefimiz 10 yıl içerisinde 6 şehirde en az 7 showroom ve yetkili servisler ile Aston Martin’i Türkiye pazarında hak ettiği yere getirmek. Bu konuda çok iddialıyız. Eminim en kısa sürede Aston Martin Türkiye olarak, en iyi satış yapan ülkelere arasında ilk sıralarda yer almayı başaracağız.” diye ekledi.
Aston Martin Tasarım Direktörü Marek Reichman ise,“Bugün İstanbul’da, satışları çoktan tükenen ve uzun bir alıcı bekleme listesine sahip olan, pistlere odaklanan Vantage GT12 özel versiyonunun ve süper büyük araç modeli, “en hızlı araçların en iyisi” unvanını hak ettiğini düşündüğümüz yeni ve özel Lagonda Taraf’ın en yeni, en etkileyici tasarım çizgilerini gururla sunuyoruz.” dedi.
Reichman sözlerini şöyle sürdürdü: “Burada gördüğünüz yeni modeller, heyecan verici Vantage N430, görkemli Vanquish ve tüm zamanların aracı olan DB9 gibi mevcut modellerimizle birlikte, önümüzde uzanan geleceğin ne kadar parlak olduğunu da göstermektedir. Tüm bunlara ek olarak, daha fazlasını göreceksiniz.”
Türkiye’de ilk kez Autoshow’a katılan Reichman, şirketin yeni CEO’su Dr. Andy Palmer tarafından yaratılan lüks spor otomobil markasına yönelik yeni vizyonu ve yönelimi de özetledi.
Aston Martin’in “İkinci Yüzyıl” planı, devam eden sürdürülebilirliği ve başarısını sağlayarak, ünlü İngiliz şirketinin büyümesi ve gelişimi için kapsamlı bir stratejidir.
Aston Martin, önemli ölçüde, 102 yıllık geçmişindeki en büyük yatırım planıyla geliştirilen yeni ürün dalgasını oluşturmaya odaklanacak. 10 yıllık sürenin sonunda, mevcut serideki her bir model yenilecek ve üç taneye kadar yeni model serileri eklenecek.
Sipariş mükemmelliği
Aston Martin bu yıl, “Aston Martin Q” adındaki popüler ve büyüyen sipariş kişiselleştirme hizmetini de genişletecek ve şirketin Özel Ürünler Bölümü’ne tamamen entegre edecektir. Yeni Lagonda Taraf’ı yaratan da bu ekiptir.
Aston Martin Q, siparişle otomobili özelleştirme hizmetini en üst düzeye çıkarıyor ve markanın, artan sayıda müşterisi için ultra-kişiselleştirilmiş lüks spor otomobil üretmesini mümkün kılıyor.
Markanın büyümesini ve gelişimini desteklemek üzere Aston Martin, Türkiye dahil, küresel bayi ağını da dikkatli bir şekilde genişletiyor. Şirket, çok lüks sektöründe büyüme ve İstanbul ve İzmir’de D&D Motorlu Araçlar A.Ş. dahil ulusal çapta bayi ağı kurma potansiyeli görmektedir.
1913’te kurulan Aston Martin, artık ikinci yüzyılına giriş yapmış, rakipsiz geçmişi olan ikonik spor otomobil markasıdır. Son yatırımı, yeni CEO’su ve şirket tarihindeki en güçlü model serisiyle İngiliz lüks otomobil markası, heyecanlı bir geleceği iple çekiyor. Şirket, Gaydon / İngiltere’deki son teknoloji merkeziyle iftihar etmekte, ileri teknolojiyi el işçiliği ve geleneksel tekniklerle birleştirmektedir. Her bir otomobil, Gücün, Güzelliğin ve Ruhun özüdür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder