Hyundai Assan, farklı ve ses getiren projelerine
bir yenisini daha ekledi. Otomotiv sektörünün sürekli yükselen markası Hyundai,
en son satışa sunduğu iki yeni modeli Elantra ile Tucson’un satışlarına katkı
sağlamak ve Haziran ayında başlayacak UEFA Euro 2016 ana sponsorluğunu çok daha
geniş kitlelere duyurmak amacıyla Türkiyle çapında bir tur düzenliyor.
27 Nisan
Çarşamba günü start alan turda, 2 adet Elantra 1.6 lt CRDI DCT, 1 adet Elantra
1.6 lt CRDI Manuel, 1 adet Tucson 1.6 lt T-GDI ve 1 adet Tucson 2.0 lt CRDI
Executive araçlara yer veriliyor. 5 araç İstanbul’dan batı
istikametine doğru yola çıkarken Hyundai’nin ana sponsoru olduğu Euro 2016
aktiviteleriyle de öncelikle Ege Bölgesi’ndeki Hyundai Yetkili Satıcıları’na
coşku katacak. Test sürüşleri, tanıtımlar ve özel oyunların yer aldığı bu özel aktivitenin
heyecanı 6 Haziran’a sürecek.
Oldukça rekabetçi bir projenin startını vermek
üzere basın mensuplarının ve Hyundai Assan çalışanlarının biraraya geldiği
başlama töreninde açılış konuşmasını yapan Hyundai Assan Genel Müdürü Önder
Göker, “Bugün, Mart ayında satışa sunduğumuz yepyeni Elantra ve ilk günden beri
Türk tüketicisinin ilgi odağı haline gelen Tucson modelimiz, 40 gün boyunca
sürecek Hyundai Türkiye Turu için yola çıkıyorlar. Bu çok özel turumuz
sayesinde, Elantra ve Tucson modellerimiz 35’ten fazla ilimizi ziyaret ederek
müşterilerimizle bir araya gelecek. Ayrıca basın mensubu dostlarımız da bazı
rotalarda bizlere eşlik ederek heyecanımızı paylaşacak. Ayrıca yetkili
satıcılarımızı ziyaret edecek müşterilerimiz hem araçlarımızı test edecek hem
de özel olarak hazırladığımız UEFA Euro 2016 etkinliklerimize katılıp sürpriz
hediyeler kazanacak. Zorlu koşullara rağmen, 7 yıla kadar üretici garantisi verdiğimiz
Yeni Elantra ve Tucson’un Türkiye Turu boyunca dayanıklılığını ve en üstün
peformans ile en yüksek konforu sunacağına çok eminiz” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder